Ninjahamster Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har trådstarter røpet hvilken versjon han har? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 USB-kabel må man kjøpe uansett. Den følger ikke med PSPen. Det fulgte med i min PSP 1000. Så du tar nok feil Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 USB-kabel må man kjøpe uansett. Den følger ikke med PSPen. Det fulgte med i min PSP 1000. Så du tar nok feil Det fulgte ikke med min. Så du tar nok også feil Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Som du ser, det fulgte med en USB-kabel i PSP 1000: Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg vet godt hva som fulgte med min egen PSP. Jeg kjøpte heller ikke giga pack. Edit: http://www.thaipsp.net/news/2006/apr/psp1000cw.jpg http://www.toysnjoys.com/importpsp/psp-1000.jpg Endret 5. juli 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva som fulgte med psps1000 er vel egentlig veldig lite interessant? Spørsmålet var om han kunne lade psp gjennom usb, og svaret var "ja" hvis han hadde PSP2000, og "nei" hvis han har en PSP1000. Og ja, det er mulig med en spesiell kabel, men da lades den strengt tatt ikke gjennom usb lenger, og når han spør fordi han ikke finner laderen, har han neppe en sånn liggende - da hadde han visst det. (Snn hvis noen skulle få lst til å krangle hvis jeg skrev at svaret var "nei" for psp1000.) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Man kan lade hvilken som helst PSP via USB. Og med hvilken som helst mini usb kabel, med en liten modifikasjon på kablene. Dette finnes det guider til, og er veldig enkelt, og nyttig. Så, for å svare på spørsmålet: Ja den kan det, men du må ha en kabel som er modifisert til dette. Ihvertfall på Phat. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du kan lade PSP med en hvilken som helst USB-kabel, så lenge kabelen er modifisert? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Korrekt. Var det vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Svaret på spørsmålet "kan jeg lade den gjennom USB?" er fortsatt nei.Evt "Nei, men det finnes spesialkabler du kan putte i ladekontakten til psp-en fra usb-porten." "Alle" har forresten en micro-usb-kabel eller ti liggende å slenge uansett. Nå bruker vell ikke PSP micro usb heller, så hva skal vi med ti stk? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Nå bruker vell ikke PSP micro usb heller, så hva skal vi med ti stk?Hvorfor i all verden drar du opp det nå? Har det noen som helst slags relevans til noenting? Nei.I tillegg er du totalt på bærtur: Jo, psp (samtlige versjoner) har en mini-usb-kontakt. Miscro-uub-ledninger har de aller fleste liggende fra før, da det er standard på et utall kameraer, mp3-spillere, mobiler og andre bærbare enheter. Jeez. AnaXyd: Er det en modifisering man kan gjøre med ledningen selv, uten deler, eller trenger man en ladeplugg? red: Mini-usb, my bad. Innlegget var fortsatt ikke så vanskelig å skjønne, og var en kommentar til at man "måtte kjøpe usb-kabel" til psp-en uansett. Sånn bortsett fra et svar fra Anaxyd som kanskje kan hjelpe trådstarter (hvis man kan fikse kabelen enkelt), er vel egentlig diskusjonen her over uansett. Det virker ikke som om TS leser tråden uansett, men. Endret 5. juli 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kanskje fordi jeg lader min gjennom mini usb. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Korrekt. Var det vanskelig å forstå? Nei, det bare høres fjollete ut, litt som "du kan spise hva du vil, så lenge det er bananer." Kan du linke til en guide? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå bruker vell ikke PSP micro usb heller, så hva skal vi med ti stk?Hvorfor i all verden drar du opp det nå? Har det noen som helst slags relevans til noenting? Nei.I tillegg er du totalt på bærtur: Jo, psp (samtlige versjoner) har en mini-usb-kontakt. Miscro-uub-ledninger har de aller fleste liggende fra før, da det er standard på et utall kameraer, mp3-spillere, mobiler og andre bærbare enheter. Jeez. AnaXyd: Er det en modifisering man kan gjøre med ledningen selv, uten deler, eller trenger man en ladeplugg? red: Mini-usb, my bad. Innlegget var fortsatt ikke så vanskelig å skjønne, og var en kommentar til at man "måtte kjøpe usb-kabel" til psp-en uansett. Sånn bortsett fra et svar fra Anaxyd som kanskje kan hjelpe trådstarter (hvis man kan fikse kabelen enkelt), er vel egentlig diskusjonen her over uansett. Det virker ikke som om TS leser tråden uansett, men. Man gjør modifikasjonen selv ja, ved å kutte opp ledningen og lodde den sammen igjen, bare bytte om på noen kabler. Lenge sia jeg så denne guiden, men kan se om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå