Gå til innhold

Tilbud på Windows7 hos microsoft.com

Anbefalte innlegg

Så et ganske kult tilbud på www.microsoft.com akkurat nå. $49.99 for Home Premium upgrade, og $99.99 for Professional. Det er ikke så altfor ille pris da...

De tilbyr tilogmed download only, det er ganske praktisk. Så slipper man å vente på den dumme dvd-plata sin ferd over dammen.

" Limited offer only" sto det også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordelen her må da være at den er billigere enn OEM, og at den ikke følger spesifikk hardware. Sånn jeg har tolket det, kan man oppgradere hardware så mye man vil med en slik "retail" versjon som dette muligens er.

Eneste som står er at det sto at det gjalt 50 stater i USA, men jeg fikk logget meg på med min microsoft-konto og lagt i handlevogn og helt til checkout.

Tror ikke det er noen forskjell på amerikansk og europeisk versjon, bortsett fra språk og Internet Explorer. IE8 blir strippet fra Eu-versjone.

Lurer på om jeg skal prøve å kjøpe denne versjonen.

Noen som veit forskjell på Home Premium og Professional? Har Vista Business nå, ganske fornøyd med den

Lenke til kommentar

Har selv en XP Home OEM på laptopen jeg tenkte jeg kunne oppgradere fra, men som nevnt så gjelder det kun for de i USA virker det som da under checkout så må du fylle ut en amrikansk adresse ellers funker det ikke å få gjennomført betalingen.

Tilbudet gjelder til 11July for de som lurer og man kan også oppgradere fra en Win2K lisens :)

Men lucky me så har jeg en bestemor i USA som ikke har noe imot at jeg bruker hennes adresse og visakort så det burdte ordne seg for meg iværtfall :p

Lenke til kommentar

det tilbudet skal ifølge rykter komme til europa etter 13juli..

Sist jeg hørte noe om Microsoft og Europa, var at prisen kom til å bli $1 = €1. Altså være frekke og stjele forretningsideen til Steam.

Uansett regner jeg med at det blir billigere å shoppe i statene enn i Norge. Ganske råttent gjort egentlig. Man kjøper tross alt en vare, og en vare burde koste det samme uansett hvor man var i verden, så lenge den ikke er produsert lokalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...