Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg er en gutt på 14 år (de som sukker og rister på hodet nå, kan godt slutte å lese her ). Og jeg har da er slags problem med en jente jeg er interessert i. Jeg har kjent henne i over et år, og vi har alltid hatt god kontakt gjennom MSN o.l. Jeg har dessverre ikke fått vært så mye med henne, siden vi bor på hver vår side av byen, og kun treffes et par ganger i året... Men for ca. en uke siden var jeg altså med henne på en fest, og vi satt og snakket hele kvelden osv... Og etter det begynte jeg å få ganske sterke følelser for henne. Det bør kanskje nevnes at jeg alltid har vært litt interessert, men ikke sånn spesielt. Og så over til selve saken, og det som jeg trenger, eller ihvertfall føler jeg trenger, hjelp med. Jeg har spurt henne om hun vil finne på noe en dag, og fått ja. Men nå skal jeg reise vekk om noen dager, og er vekke i to uker, og når jeg kommer hjem har hun reist, og begge er ikke hjemme igjen samtidig før begynnelsen av August, så det blir ikke før da. Og så er det, hvordan kan jeg holde kontakten med henne på mobil uten å virke for desperat? Jeg syns liksom at terskelen er litt høyere for SMS For henne er jeg bare en venn, og med nesten bare MSN og et par møter i året, så er jeg kanskje akkurat bestevennen hennes heller Men jeg føler liksom at en måned uten å si noe til hverandre blir litt lenge... Men hvor mye meldinger kan jeg sende uten å virke desperat, liksom? Dette her er bare, og jeg vet det selv, en bagatell, men jeg føler at jeg er nødt til å holde på kontakten uten å virke desperat heller? Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 sukker og rister på hode Neida. Det kommer jo veldig ann på hva du føler for. Er hun ei jente som ikke tenker så veldig mye over å få melding sånn plutselig og setter pris på å få meldinger fra deg så kan du vel sende en god del? Men er det sånn at hun ser deg på som en venn, da kan det fort bli litt for slitsomt å få en god del meldinger om dagen. Men de fleste setter pris på å få meldinger av andre. Kan ikke gi deg noen antall meldinger. For det kommer helt ann på hvor flink du er og hvor slitsom hun føler at du er. Men du kan virke litt desperat hvis du sender en melding om dagen der det står: Skjer a? Blir litt for opplagt liksom. Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du må ikkje telle kor mange meldinger du vil sende i løpet av en dag. Ta de på sparken og ikkje skrive lange meldinger på en gong, prøv heller å begynne med å sei kor det går me henne og om ho har det kjekt, så kommer ho og svare deg heilt sikkert på en eller annen måte så sikkert spør dej de samme deretter tar du på sparken ka slags melding du skal sende til henne men prøv å ikkje virke litt påtregåande.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå