Eirik Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Mulig problemet ligger i at jeg bruker VGA. Skal se om jeg får tak i en DVI-HDMI, og se om det funker da Elkjøp har vel slikt? Endret 25. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Mulig problemet ligger i at jeg bruker VGA. Skal se om jeg får tak i en DVI-HDMI, og se om det funker da Elkjøp har vel slikt? Om du vil spare noen kroner, og har tid til å vente noen dager, anbefaler jeg deg å bruke Dealextreme, og du har god peiling på hva det innebærer Wikipedersen Mener å ha sett deg en del i den tråden? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Ja. Vurderte det. Drar på ferie i to uker nå på torsdag, så det blir jo ikke sånn type 'venting'. Tror jeg bestiller derfra, da det ser mørkt ut mtp å få ting ferdig før jeg drar. Har ventet på en DXpakke i en måned nå, men what the heck... Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Vel vel.. Det blir prioritering. Du kan da alltids gå på en nødløsning med VGA mens du venter, men det får bli opp til deg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Hjelper meg fortsatt ikke med VGA om ikke jeg har lyd Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Som dere ser kolliderer kjøleren med de batterilignende greiene. Ja, hva er de egentlig? Har alltid lurt på det. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Kondensator? http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor Conductive Polymer Capacitors Endret 27. juli 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Har det rablet for meg, eller? Endret 27. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 "Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg forstår ikke helt, hva er det den SketchUp-skissa egentlig viser? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, det har rabla for deg. @Koffeinkanin: hvordan kabinettet blir seende ut utenpå når han er ferdig. Sikkert hans tanker om hvordan det blir i hvertfall, men er ikke like lett å ane hva han gjør, det ser dere jo her Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Kort: Jeg syns det forrige ble for stygt og kjedelig. Jeg legger på en glassplate på siden og setter kabinettet på høykant. Mykje betre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Liker de nye planene dine jeg. Gleder meg til å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva med å designe det som en stor VHS-kassett? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Sykt morsom ide Corporal! Men det blir ikke denne gangen. Må se litt hvordan det blir med festing av komponenter osv med det nye designet. Mulig jeg prøver en løsning på gammel-ideen også.. Men i morgen er det ferie, så da blir det ikke flere updater før om noen uker. Med mindre jeg kjøper noe snadder i Paris som jeg vil vise frem Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Har prøvd litt fram og tilbake nå, og fått litt problemer med festing av CPU-kjøler. Da blir det vanskelig med det nye designet. Men jeg fortsetter som planlagt, selv om PC'en blir 'liggende' Update snart. Satser på å være ferdig til neste helg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kan den drive filmer i full hd? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Det kan den Hadde håpet på en BD-leser, men det ser dårlig ut FullHD trengs egentlig ikke, da TV'en bare tar 720 *noobsmiley* Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Synes du burde nevne at Priming virkelig er å anbefale før lakkering - Jeg ville ihvertfall ikke lakkert uten minst et lag med Priming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå