Scotty Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hvis du ser litt oppover på forrige side så ser du bilde av en LSD diff jeg nylig har kjøpt Er åpen diff nå, grunnet org. ikke-turbo bakstilling. Men, denne bilen skal nok holdes for det meste unna bane og drifting. *host* Har nettopp kjøpt en til supra mk3 som skal bygges til banebil *host* Endret 24. september 2010 av Scotty Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ojå ok Har vel kjørt rundt 6-7 ganger på rudskogen i år, men ikke sett noen som har/kjører supra mk3'er. Da har du sjansen å skille deg litt ut fra de andre når du kommer med en sånn Lenke til kommentar
makila Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Grom bil Scotty! Bilen ser veldig strøken ut Du vil ikke røpe noe om nye bilen da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Joda kan vel i grunn det Bare å ta en titt og følge med i denne tråden: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=36696 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Lenge siden det har skjedd noe her.. glemt å poste en oppdatering ser jeg. 31. oktober 2010 Ble ferdig med motorrommet for en stund siden, men ettersom jeg ikke har fangerne etc så har bilen stått mye stille. Banebilen ble ikke noe av, ble for dyrt, så den selges ut i deler. Mye interiørpaneler på den var bedre, så skal byttes over på min, samt skal ha spoileren, og da blir det til å bytte bakluka(grunnet borrehull og forskjeller på undersiden, så 3 delt går ikke på bakluka jeg har nå). Har kjøpt litt gromdeler fra StianMK3, som skal monteres i vinter. Driver for tiden å leter etter et verksted å leie sammen med noen kjente. Skal altså ut med motoren i vinter, bytte til poly-foringer på alt understell, demontere, sandblåse og lakke mye understell. Skal bytte over blokka fra "banebilen" og bruke på min, grunnet at på min så er det en skade ved oljetrykksensoren som det er brukt kjemisk metall på, er absolutt ikke happy med det. Så skal sandblåse, lakke, slipe evt borre/hone den andre blokka, og enten bytte over inmaten eller kjøpe smidd oppgradert. Bilde av funksjonelt og ferdig motorrom. Som sagt så skal motoren ut i vinter, da skal motorrommet samtidig lakkeres. Slik den står i oppkjørselen for tiden. Trist syn, skulle gjerne hatt en garasje å skru på bilen i! Er mye som skal gjøres.. Ellers så var jeg ute og testet boost controlleren for noen uker siden, var på tyrigrava og der var det selvsagt en spiker/noe spisst, så punkterte, så derfor vinterhjul er satt på bak. Delene som er kjøpt fra StianMK3. kamdeksler med AN16 koblinger, spunnede slanger, custom catchtank, PPF dumpventil, oljefilter forflytter Greddy 14-raders oljekjøler, custom bunnpanne med 2 ekstra liter chamelon lakkert. --------------------------------------------- --------------------------------------------- --------------------------------------------- I dag: Tok over et verksted i januar, som jeg leier med 3 andre. 100 kvadratmeter, isolert, etc. Mørkt bilde, ser ikke mye av bygningen.. men er hovedsaklig et oppusset lager/låvebygning, ingen naboer i nærheten. På en eller annen måte har 3 MK3er klart å samle seg i denne garasjen.. innerst er en kamerat sin, så min til høyre, og Sveinung(forumbruker) sin er nærmest. Min MK3 under arbeid. Ekstra 7M-GTE og R154 stående. Slik ser delehyllen ut for øyeblikket. Dette er omtrent halvparten. Motorrom. Endret 28. januar 2011 av Scotty 2 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Her er det hvertfall ikke mye aktivitet... må bli flinkere til å oppdatere. Har i grunn ikke skjedd så mye, driver å setter sammen motor med litt nye deler etter lakkering av motorrommet, for så diverse paneler, interior og slikt. Noen teasere.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Motor ferdig Startet opp.. virker bra hittil hvertfall. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nais! Har du en video av vidunderet igang eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Takk Niks, har desverre ikke noen video etter at det ble ferdig nå.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Litt bilder for morroskyld.. 3 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Årets første kjøretur. Til nærmeste bensinstasjon og tilbake.. Ingen lekkasjer, men virker som at bremsen v/b henger, kom litt røyk derfra når jeg stoppa opp, så er sikkert stempelet som står fast.. Beklager mobilkvalitet.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Spennende! Du drog vel ikke på noe kraftig på denne kortturen kanskje? Eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Niks, ga nok ikke mer enn halv gass. Blir litt "innkjøring" ettersom den har stått lenge. Er det noen som er eller har en bekjent som er seriøst interessert, så ta gjerne kontakt. Den kommer på markedet om litt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvorfor selge nå som du endelig er ferdig? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Bilen er vel verdt ca halvparten om den ikke er ferdig så er nødt å gjøre ferdig før salg Selges pga jeg ønsker en nyere påitelig bil til bl.a. pendling. Skal selvsagt ha noe morsomt prosjekt på siden også, men i en lavere prisklasse(importere veteran fra sverige). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er ikke denne pålitelig i god stand da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg