Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog & Showcase - Toyota Supra MKIII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste offtopic (sry scotty) jeg så forresten at de ikke var så dyre heller. Lå noen ute på finn til rundt 150k, '90+ og kjørt rundt 200. De så veldig strøkne ut (tror dette er en såpass entusiast bil at eier passer på den) Den kosta meg nesten 2k i mnd å forsikre da... meeen, det hadde vært verd det hadde jeg hatt pengene.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yes! Får nesten prøve å skaffe et.. selv om et komplett svart skinn-interiør frister også! Muligens jeg sparer opp til å kjøpe alt samtidig. Men det skal sies at kontrastene mellom girskinnet og girkula ikke er så store som på bildet.

Gleder meg selv :) Bilen skal inn til brodern for sjekk en gang i løpet av uka, så fikser jeg manglene og får den EU godkjent! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mottok en pakke med K&N luftfilter, innsugsrør og vakuumslange-kit.(fikk med sistnevnte gratis. Blå slanger er ikke fullt så stilrent at det gjør noe)

Ganske fornøyd. :) Ellers så er skiltplateholderen bak lakkert, samt at "støtfangeren"(som går på innsiden av bakfangeren) er blitt sandblåst og pulverlakkert. I reservehjul-brønnen er det blitt sveiset på litt nye metall, da det var såvidt litt rust der. Best å ta det før det sprer seg. Til EU-godjenningen så var det litt rust på undersiden av bilen ved føreren, dette er også blitt fikset.

Begynte altså i dag med å montere deler. Planer for helgen er:

-Vaske! (blir helt nedstøvet hver gang den er til sveising etc)

-Polere (1 måned siden lakkering nå)

-Montere nye lister

-Prøve å få montert litt mer interiør.

.. Og sikkert en haug med småting.

Alle bildene er klikkbare for større oppløsning!

60.jpg61.jpg

62.jpg63.jpg

64.jpg65.jpg

Lenke til kommentar

Liten update til. Tok å lakka registerreim dekselet matt svart med hvite striper, tok av kaliperen(høyre front) for overhaling og fant i samme slengen ut at jeg hadde KONI dempere. Utenom det så er bakenden ferdig montert og hele pakka.

Alle bildene er klikkbare for større oppløsning!

66.jpg67.jpg

68.jpg69.jpg

70.jpg

Lenke til kommentar

Har kjøpt et Trust Power Extreme Exhaust II anlegg :) Visstnok ganske sjeldent, og aldri sett det til MK3 før, men fyren garanterte at det passet til JZA70, så håper det passer. Om det trengs litt modifikasjoner gjør ikke noe, fikk det til en god pris! Forøvrig så skal det ikke klages over $83 i frakt fra japan!

trustpower.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...