bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ligna ikke corvetten da? Sånn, håper en av disse kommer frem.. Anyway, bare å søke på BMW 8-series.. ser det der! ;D Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 8-serien har vært drømmebil siden jeg var 3 og fikk en modell av fatter´n Den er forøvrig like strøken den dag i dag! Ser klare likhetstrekk, stort pluss for min del Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Siste offtopic (sry scotty) jeg så forresten at de ikke var så dyre heller. Lå noen ute på finn til rundt 150k, '90+ og kjørt rundt 200. De så veldig strøkne ut (tror dette er en såpass entusiast bil at eier passer på den) Den kosta meg nesten 2k i mnd å forsikre da... meeen, det hadde vært verd det hadde jeg hatt pengene.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Snakker du om 8-serien nå? Isåfall så kan jeg ikke skjønne hvor de har fått de talla fra... Får ingen 8-serie under 150-200k på skilt, og da er det gjerne litt feil og mangler. Endret 19. oktober 2009 av Scotty Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Her har du en til 160k Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Tipper nok det er noe feil på de bilene.. Er nok ikke strøkne ihvertfall. Den til 180k så ihvertfall ikke så særlig velholdt ut.. Men nok om det Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kikka på en til nesten 300 000 for et par år siden, men det var en CSI med manuell som hadde gått lite og ikke vinterkjørt Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Litt oppdatering nå Hentet komplette lister og TRD girkula hos posten i dag. Interiøret bak satte jeg inn forrige helg, men gjenstår fortsatt endel. Alle bildene er klikkbare for større oppløsning! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Må skifte resten av skinnet på girkula også Gleder meg til listene kommer på og du ruller den ut i høstsola og tar bilder til oss Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Yes! Får nesten prøve å skaffe et.. selv om et komplett svart skinn-interiør frister også! Muligens jeg sparer opp til å kjøpe alt samtidig. Men det skal sies at kontrastene mellom girskinnet og girkula ikke er så store som på bildet. Gleder meg selv Bilen skal inn til brodern for sjekk en gang i løpet av uka, så fikser jeg manglene og får den EU godkjent! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Mottok en pakke med K&N luftfilter, innsugsrør og vakuumslange-kit.(fikk med sistnevnte gratis. Blå slanger er ikke fullt så stilrent at det gjør noe) Ganske fornøyd. Ellers så er skiltplateholderen bak lakkert, samt at "støtfangeren"(som går på innsiden av bakfangeren) er blitt sandblåst og pulverlakkert. I reservehjul-brønnen er det blitt sveiset på litt nye metall, da det var såvidt litt rust der. Best å ta det før det sprer seg. Til EU-godjenningen så var det litt rust på undersiden av bilen ved føreren, dette er også blitt fikset. Begynte altså i dag med å montere deler. Planer for helgen er: -Vaske! (blir helt nedstøvet hver gang den er til sveising etc) -Polere (1 måned siden lakkering nå) -Montere nye lister -Prøve å få montert litt mer interiør. .. Og sikkert en haug med småting. Alle bildene er klikkbare for større oppløsning! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Liten update til. Tok å lakka registerreim dekselet matt svart med hvite striper, tok av kaliperen(høyre front) for overhaling og fant i samme slengen ut at jeg hadde KONI dempere. Utenom det så er bakenden ferdig montert og hele pakka. Alle bildene er klikkbare for større oppløsning! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Kjøpte nettopp et par ting.. ! OBX manifold og et sett med lys foran(klare deksler på blinklysene etc) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Detta blir jo knallbra Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Liker veldig godt det du gjør med bilen din. Stå på. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Takk takk. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Yess, der kom klare blinkers! Håpet på de. Vet budsjettet er stramt, men hvordan er status på felger? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Budsjettet har blitt litt bedre, grunnet at jeg solgte kTMen(se signatur) denne uka. Har sett litt på noen utrolig kule felger, og regner med at det blir 10.000,- for felgene m/dekk. Men vil ikke legge ut noe bilde før jeg er sikker. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Har kjøpt et Trust Power Extreme Exhaust II anlegg Visstnok ganske sjeldent, og aldri sett det til MK3 før, men fyren garanterte at det passet til JZA70, så håper det passer. Om det trengs litt modifikasjoner gjør ikke noe, fikk det til en god pris! Forøvrig så skal det ikke klages over $83 i frakt fra japan! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skal du gjøre noe med bak leppa for å få utblåset til å passe bedre, eller vil det bare bli liggende under og se litt merkelig ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg