Scotty Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Høy-ytelses japsebil.. ikke så veldig pålitelig Knipsa noen bilder i dag... 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 hvis du skulle selge den, hva ville du oppgitt som pris? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg digger tåkelysene. For en fantastisk løsning! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Den skal selges Pris ant. ca 120 tusen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fine bilder, fin bil. Synd du "må" selge... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Photoshoot i dag. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Høy-ytelses japsebil.. ikke så veldig pålitelig Urm.. to spørsmål her. Hvilken motor er det du har? Hvor mange flere hk enn originalt er det isåfall snakk om? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Var 4 forskjellige motorer i MK3. 1,988 cc (1.988 L; 121.3 cu in) 1G-GTE I6 2,491 cc (2.491 L; 152.0 cu in) 1JZ-GTE I6 2,954 cc (2.954 L; 180.3 cu in) Toyota 7M-GE I6 2,954 cc (2.954 L; 180.3 cu in) 7M-GTE I6 The first Supra Turbo was introduced in 1987. The inter-cooled, turbo charged version of the 3.0 liter inline 6 cylinder engine boosted power to 230 bhp and 246 lb·ft (334 N·m). The Turbo model also included an engine oil cooler and integrated rear spoiler. The sports package, which was standard on the Turbo and optional on the base model, included a limited slip differential (LSD), TEMS, and headlamp washers. A new Anti-Lock Braking System (ABS) was optional on both models. Production: 29,907 Du finner mer på wikipedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg