k-h-s Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har nå i det siste begynt å faktisk gå inn for det å trene sykling på egenhånd så mye jeg kan i uka. Nå som det er sommer er det nesten hver dag Nå drikker jeg bare vann når jeg er ute å sykler. Spiser heller ingen ting. Turene er som oftest på en 3-5mil. Jeg er en gutt på 15 år Har en normal kropsbygning vil jeg vell tro. Bortsett fra at jeg har større og sterkere bein muskler en de fleste på min alder vil jeg anta. Spiser og drikker det som jeg tror er et normalt kosthold. Og jeg skjønner selv at det å bare drikke vann er ikke bra, men også kanskje farlig for meg. Og jeg får ikke utnytta kroppen min helt ut. Hva skal jeg ha? Her helt blank på alt av proteiner og de tinga der, så kunne gjærne trengt litt hjelp/råd. Hva skal jeg spise før jeg sykler? Hva skal jeg drikke før jeg sykler? Hva skal jeg drikke når jeg sykler? Hva skal jeg spise når jeg sykler? Hva skal jeg drikke etter jeg har sykla? hva skal jeg spise etter jeg har sykla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå