Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt med ei jeg ikke kjenner så godt

Anbefalte innlegg

Jeg har vært betatt av ei en god stund nå.. Nå er hun tilbake i byen, men jeg treffer jo henne ikke. Har dultet borti henne et par ganger, men ikke blitt noe annet enn hils, og klem ene gangen.

Vil bare bli bedre kjent, jeg prøver å være mye med venner jeg vet kjenner henne, for kanskje å være heldig en dag, men det nytter ikke.

Smalltalk på face (veldig hyggelig da!) blir også bare dumt i lengden. Har skilt meg litt ut, og hun har litt interesse tror jeg. hun er en tier på alle plan, og, ja, om hun vet det er jeg faktisk ikke sikker på! Hun er veldig populær da, men det er samme faen. Vil bare bli bedre kjent med ei jeg tror kan være veldig bra for meg!

Jeg har baller! Men vil heller ikke freake henne ut. Tips noen?

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hare baller så hadde du ikke stilt det spørsmålet. Men uansett, nå vet jeg ikke hvor gammel du er. Prøvde å se etter i profilen din men stod ikke noe der.

Men er du 18+ kan du møte henne på byen. Eller dra på samme vors/nach som henne f.eks. Bare for å få litt tid med henne

Er du under så kan du dra på en fest du vet at hun skal på. Eller noe lignende. Som sagt vet ikke hvor gammel du er og oppfordrerr deg ikke til å drikke hvis du er under.

Men hvis du har baller som du skrev at du hadde så kan du vel be henne ut på med på kino eller noe lignende? Verste som kan skje er at hun takker nei. Og da er du på samme plassen som nå. Bare at hun vet at du er interrisert. Og det er ikke negativt.

Lenke til kommentar

Tror du jeg hadde stilt dette spørsmålet om jeg kunne dratt på nach og vors med henne? Jeg spør fordi jeg ikke finner disse mulighetene!

Baller har da ingenting med hvordan jeg bør gjøre min approach... Det var noe jeg bare infomerte om for å utvide mulighetene deres til tips. Er heller ikke dum nok til å la de styre men tilværelse fullstendig, liker litt skikkelig tankegang iblandt også

Vi er begge 19, hun et kull eldre enn meg.

Og blir jeg så mye bedre kjent med henne av å sitte sammen 2 timer i en kinosal?

Lenke til kommentar

Foreslå at dere finner på noe en dag, for eksempel mens dere smalltalker på fjesboka. La det bli en naturlig setting, fremfor en date (så er det større sjanse for at hun sier ja, siden dere ikke kjenner hverandre så godt, evt. involver flere mennesker). Tur i parken, shopping, kafe, spillehall..alt etter hva dere er intr. i. Om du ønsker å møte henne, men dere ikke møtes tilfeldig...er vel eneste muligheten å møte henne litt mindre tilfeldig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...