Pseudopod Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei. Jeg har klart å søle mineralolje på noen steinheller hvor jeg bor. Flekkene har å tørket, men det sitter igjen en misfarging i steinhellene, er det noen som vet hvordan jeg kan få de bort? Jeg tror ikke huseieren blir så veldig begeistret over det om han ser de. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Høgtrykksspylar. Mulig du må gå over alle hellene (om det er fleire) da, den du spyler blir sannsynligvis litt lysare. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Tror dessverre ikke høyttrykkspyler er tilgjengelig for meg her... Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Godt mulig at jeg er på viddene her, men mener å ha plukket opp at cola på belegningstein/stein hjelper mot oljeflekker. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Prøv å skrubbe det da, evt. med forskjellige vaskemidler7løsemideler. Normalt er det så mykje skitt/ureinheiter på heller at du bare kan skrubbe vekk det meste. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bensin kan kanskje fungere? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hvis du vvirkelig har møkkete heller og uansett nå må vaske de kan du bruke Klinkerrens men ut ifra det du forteller kan det være litt overkill. en mildere utgave av klinkerrens er klinkervask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå