esbandos Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei.. Skulle se på ei plate idag.. Åpna opp cd-rommen, satte inn plata, og ventet på autokjør. Denne kom da aldri frem, så jeg gikk inn i min datamaskin for å gjøre det manuelt.. Da så jeg at cd-rommen ikke stod der. Var kun harddiskene som var der. Gikk inn i enhetsbehandling for å sjekke om den var der, men der var den heller ikke.. Hvor er den blitt av? Har ikke gjort noe uvanlig. Hverken installert nye programmer, eller avinstallert noe.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Kanskje den er hoppa ut inni pcen. Drevene til laptoper pleier å bare kunne skyves på plass, så det er godt mulig at den har mistet kontakten inni der. Men, har du prøvd noe så enkelt som å bare starte pcen på nytt? Endret 4. juli 2009 av timb Lenke til kommentar
esbandos Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Cd-rommen funka jo fint for ett par dager siden.. Har holdt på å restarta mange ganger nå, da jeg har problem med å få en ekstern skjerm til å funke når lap-top-lokket blir lukket.. Da forsvinner ekstern-skjermen.. Men uansett.. CD-rommen har plutselig kommet tilbake nå.. Ikke har jeg gjort noe spesielt for at den skal komme tilbake.. Skjønner ingenting jeg.. HP er noe for seg selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå