Gå til innhold

ønsker å kjøpe nytt gaming pc

Anbefalte innlegg

hei

jeg så gjenom andre sine lister på prisguiden og funnet dette oppsett til rundt 6000kr, vil bli brukt til WOW for det mest, så litt fps

spill. er det bra oppsett er det noe jeg bør forandre på? kommer til å bruke en 24" skjerm holder gpu?

takker for alt hjelp jeg kan få!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

jeg så gjenom andre sine lister på prisguiden og funnet dette oppsett til rundt 6000kr, vil bli brukt til WOW for det mest, så litt fps

spill. er det bra oppsett er det noe jeg bør forandre på? kommer til å bruke en 24" skjerm holder gpu?

takker for alt hjelp jeg kan få!!

kan noen bare si om det er bra eller ikke til wow på max oppløsning med 24", la inn bestilling hos amentio, men har jo dagen i dag til å forandre på ting før det blir sendt. noen som kan anbefale meg hovedkort som kanskje er billgere enn Asus M4A78-E eller bedre enn den til ca samme pris?

Lenke til kommentar

PC System Requirements for World of Warcraft:

OS: Windows XP / Windows Vista (with latest Service Packs)

Processor:

Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+

Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

Memory:

Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)

Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)

Video:

Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better

Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

Regner med at det går ja, men er ikke sikkert ^^

Lenke til kommentar

takker men fikk hjelp via forum på tomshardware.

og tro meg det recommended ikke er bra når det kommer til max oppløsning på 24" og innstilling på high. men jeg gikk ned på gpu og opp på cpu. gleder meg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...