ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg pleide å være den personen som syntes at fotball var et teit spill, der spillerene bare løp fram og tilbake med ballen. Men for litt siden var jeg på en fotball kamp i Mjøndalen sammen med Kjæresten min og fetteren hans. det var en opplevelse uten sidestykke det var kjempe morro og spennede å se en fotball kamp i virkeligheten det var Mjøndalen mot Alta som spilte kampen, Alta vant 1-0 Heia Alta !!! så nå har til og med jeg blit en fotball tilhenger nybegynner i fotball men jeg håper å få lære mere, for trudde ikke fotball kunne være så gøy Gleder meg til neste fotball kamp kjæresten min drar meg med på har du noen fotball tips eller noen lag som er vert å holde med så tips meg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) lag: Blackburn Rovers, IK Start og Alta IF Bra at du koste deg såpass mye på kamp med meg da ^^ Var forresten kjempekoselig å ta deg med også Endret 4. juli 2009 av samebror Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 lag: Blackburn Rovers, IK Start og Alta IF Bra at du koste deg såpass mye på kamp med meg da ^^ Var forresten kjempekoselig å ta deg med også tipper det er kjempe bra lag skal nok følge med på dem ja seff det var kjempekoselig hihi ^^ gleder meg til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå