Gjest pongis Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har smerter i pungen, som dere sikkert ser....Den høyre testikkelen gjør vondt. Kjenner det hele tiden, spesielt når jeg går, eller sitter bøyd framover. Oppdaget dette da jeg våknet i formiddag... Det gjør vondt med en gang jeg tar borti den, eller kommer borti med noe...Selv om det er varmt, så er pungen hard, akkurat som når det er kaldt...Den er liten og hard nå.... Jeg var full igår, så det er mulig at jeg har kommet borti noe og ikke husker det...Men den er ikke blå eller sår..Eller noe annet som tyder på at den er slått... Er dette noe jeg trenger å bekymre meg for? Går det over av seg selv? Og hva kan det være? Tror ikke at dette krever legebsøk, men jeg er uansett urolig for mine kjære juveler Og jeg tør ikke gå til legen Men jeg tror at det ordner seg av seg selv... Noen som har opplevd det samme? Jeg er en gutt på 16, snart 17 år.. Takk for svar!! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg tipper blueballs! Aaau, men isåfall går det over. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Luftige bukser og unders. La det gå en dag eller to... Ikke bedre i løpet av noen dager, bør du kontakte lege. Øm kan man bli av så mangt Det er sjøre saker vet du..... Ikke bekymre deg foreløpig. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg tipper blueballs! Aaau, men isåfall går det over. Hva er blueballs? De er ikke blåe, eller annet som tyder på at de har blitt slått eller noe.... Hvordan får man blueballs? Håper det går over. Er hos dama mi nå, og kan ikke ha sex når juvelene ikke har det bra Og hun kommer til å lure på hvorfor jeg ikke vil, men jeg kan jo ikke si at jeg har vondt i ballene.... Men det er ikke det største problemet, er mer urolig for at dette er alvorlig!!! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er da ikke så pinlig å si at du har vondt i balla da. Jeg har hatt det selv og det gikk over, selv om det tok kanskje 5 dager. Ikke driv med snodige bortforklaringer, det er det jentene som skal sørge for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå