Gå til innhold

Når kommer E-P1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en til alle lesere av denne tråden kan det være greit å vite at denne diskusjonen vil bli en stor del av den interne evalueringen vi skal ha på lanseringen av PEN. Kanskje bommet vi fullstendig? Kanskje gjorde vi noe riktig, og må tåle litt kjeft? Jeg kommer nok uansett aldri til å oppleve den dagen jeg kan gjøre alle til lags i denne jobben... :-)

Det Olympus har bommet på, er vel hvor populært kameraet viser seg å være - er sikker på at dere kunne laget tre til fire ganger så mange. Og fortsatt vært mer eller mindre utsolgt.

Så lenge dere rydder opp på kammerset og blir venner igjen slik at det blir mer Olympus til folket så er jeg fornøyd.

Så får jeg heller slite med den store og tunge E-620'n min til jeg får råd til en EP-1 ;)

Tom

Lenke til kommentar
Men til alle lesere av denne tråden kan det være greit å vite at denne diskusjonen vil bli en stor del av den interne evalueringen vi skal ha på lanseringen av PEN. Kanskje bommet vi fullstendig? Kanskje gjorde vi noe riktig, og må tåle litt kjeft? Jeg kommer nok uansett aldri til å oppleve den dagen jeg kan gjøre alle til lags i denne jobben... :-)

Alle til lags kan ingen gjera, veit du...

Uansett - jeg har endt opp med å ikke avbestille E-P1, og en av grunnene er at du faktisk er synlig her på forumet og tar i mot tilbakemeldinger. Det står det respekt av! Håper også at det skinner igjennom litt konstruktiv kritikk - selv om nok enkelte formuleringer kan tendere mot kjefing...

JP har klart å få tak i noen E-P1, og min er i postgangen nå - riktignok ikke tvillingobjektivkitet, men de vil ettersende det manglende objektivet når de får det inn. Håper alt ender i fryd og gammen, og økt visdom rund baut!

Lenke til kommentar
Noe nytt om tilgjengeligheten hos Japanphoto?

Har blitt sendt fra Sverige på siste Torsdag, så de må kommer idag, senest på morgendagen...

Lykke til :-)

Stephan

Vannvittig bra! Tusen takk for så kjappe svar Stephan, blir glad når butikksjefer og adm. direktører for butikkkjeder er så åpne for selv litt "små-masing" fra utolmodige forbrukere ;)

Edit; Tur til england den 20. håper kameraet er i hus til det..

Endret av Hoa_Hottentott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...