emilkar Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei. Tenkte jeg skulle lakkere min moped, men har hvert kjekt med noen tips. Hvordan pussepapir må jeg bruke får og ikke få mange pusse riper i plastikken. Hvordan grunning, lakk og klarlakk?(skal bruke boks spray, ikke sprøyte) Fungerer lakk fra europris bra nokk, eller er det udugelig? Hvert fint med noen gode råd: ) Mvh. Emil Lenke til kommentar
emilkar Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Ingen som har nå tips å råd å kom med? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Europris hadde jeg holdt meg unna. Ta kontakt med en maler forettning som blander bil lakk. De kommer nåkk med råd og tips Big tony Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Av personlig erfaring vil jeg anbefale deg å ikke lakkere selv. Med mindre mopeden din ser HELT forjævlig ut. Skal komme med noen punkter over hvorfor. 1. Det er jævlig vanskelig å få det fint. 2. Det er jævlig vanskelig å få det til å holde like bra som orginal lakk. 3. Det koster mye. 4. Hvis du skal selge den er det vanskeligere enn å selge enn med orginal lakk. 5. Det er JÆVLIG mye arbeid. Pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, grunne, lakk, klarlakk. Lenke til kommentar
emilkar Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Er klar over at det er mye arbeid, men har hele ferien og disponere. Men har enda ikke fått noen råd og tips angående prossesen:P Lenke til kommentar
tommyher Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 brukte bengalakk på ts'en, så helt greit ut. brukte pensel, men vis du skaffer en sprøyte ser det sikkert bra ut. brukte 320p papir og på siste biten pusset eg i "8tall" for då er det ingen veier du ikke pusset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå