dataman Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kom nettopp hjem fra ferie og koplet opp stasjonæren igjen. Den er nybygd og har ikke opplevd problemer med den tidligere. Satt og surfet på nett da skjermen plutselig blir svart og det kommer opp en bluescreen hvor det stod noe om systemdump?(gikk så fort at jeg rakk ikke å lese) Deretter restartet Pc'n seg hvor det nåværende problem dukket opp. Når jeg starter PC'n så kommer hovedkort bildet opp som vanlig(kan gå inn på bios som før, registrerer ingen problemer der), og etter det hvor verify dmi pool data, boot from cd-rom etc skal komme opp er det ingen ting, og der står maskinen. Eneste som vises er en bindestrek som står og blinker oppe i venstre hjørne: - Dagen før problemet oppstod rakk jeg å legge inn service pack 2 til Vista 32bit.(Gjort det samme med bærbaren og ingen problemer foreløpig) Har 2 HDD på henholdsvis 500gb(os) og 1tb(lagring), fjernet og testet begge var ikke her problemet var tydeligvis. Har som sagt ikke hatt problemer tidligere. Har ikke klokket eller noe som helst i bios før dette skjedde. Noen som har løsninger/framgangsmåter? Har søkt rundt og finner ikke dette problemet. Gigabyte MA790FXT-UD5P, F3K bios AM3 Phenom II 955be 3.2ghz Kingston DDR3 HyperX 1600mhz(@1333) 4gb OCZ stealthxstream 600w PSU ATI radeon 4870 512mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå