kakebit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har en splitter ny Acer Aspire 4810T som jeg har problemer med å få på nett. Som nevnt i overskriften virker nettet kun i kort tid før det slutter å fungere. Periodene hvor det fungerer er typisk rett etter at jeg har slått den på. Den er altså bare et par dager gammel og det eneste jeg har rukket å gjøre av endringer på den er å avinnstallere McAfee, som det var forhåndsinnstallert en versjon av som krevde at jeg måtte betale for. I tillegg til det som jeg antar kan være den fatale feilen; fikk spørsmål om jeg ville tillate noen filer tilgang til nett, hvorpå jeg trykket nei. Det var kanskje dumt, men tenkte at ettersom jeg skulle slette McAfee for så å innstallere et nytt virusprogram, var det kanskje lurt å ikke tillate nettilgang. Husker ikke hva slags filer dette var. Etter dette fungerer altså nesten ikke nettet. Har dog klart å få lastet ned AVG som virusprogram og innstallert dette, men det virker ikke å ha noe å si. Nettet jeg er koblet til skal det heller ikke være noen problemer med da jeg sitter på en annen pc og skriver dette innlegget. Noen med tips til hva man skal gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå