Gå til innhold

En Oddhatende VG-reklame?

dronjom

Anbefalte innlegg

Hvorfor er VGreklamen imot Odd? "Odd sliter om dagen" sier de 2-3 ganger hver reklamesnutt, det synes jeg er høyst urettferdig :p og når stod det forresten om at vi sliter i VG? Vi har vel aldri sliti :p Odd er genial! Vi sliter ikke når vi ligger på 3.plass. Er temmelig lei den reklamen, hehe. Skal jo sies at vi ligger under 1-0 mot Sandefjord nå da, men det snur i andre omgang :p

What you say?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, var vel litt for spøk :p liker jo kanalen, knall den :D men hvorfor akkurat Odd liksom? Er også en reklame som har plaget meg på radio grenland der de reklamerer om Rauland skisenter eller noe; "og der kommer Odd, helt sist i flokken" :thumbdown::p

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Odd? Det er sikkert noen Brann-tilhengere som ville tenkt over det samme om det hadde vært "Brann sliter", eller Rosenborg-tilhengere som ville gjort det samme om det hadde vært "Rosenborg sliter". De kan ikke begynne å lage reklamer hvor de ikke tar utgangspunkt i noe de har skrevet, dette har helt sikkert vært en avisforside som har vært brukt av VG før, og de valgte å ta utgangspunkt i den.

Lenke til kommentar

hehe, eneste jeg vet om er Tor Milde :p håper for øvrig Lyn klarer seg, ser heller at bodø og strømsgodset rykker ned, vil ikke at alle laga i tippeligaen skal være helt forskjellig hvert år og det er jo ikke lenge siden b og s rykket opp.

Skulle helst vært Start sliter, for de er plagsomme, men vi skal ta de i neste hjemmekamp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...