Gå til innhold

Ny bag. Rundt 5000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
5000 er ikke en "sykt høy prisklasse". Prøv å få tak i en Birkin Bag i krokodilleskinn, det er sykt høy prisklasse det...

 

Jeg trodde ikke at de dyreste koster 5000 kr, men i mitt hode er det hinsides all fornuft å bruke så mye penger på en bag :dontgetit:

 

x2

Snubla over tråden på "siste 24 timer" og vurderer å be dem døpe om underforumet til "folk med for mye penger" :!:

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig gjøre det det. La meg presisere: Med mindre man har veldig lite penger er ikke 5000 så alt for mye penger.

 

Og det har uansett ikke noe med prisklasse. En bag til 5000 er ikke i en sykt høy prisklasse når man får bagger/vesker som koster millioner av kroner.

Lenke til kommentar
Og det har uansett ikke noe med prisklasse. En bag til 5000 er ikke i en sykt høy prisklasse når man får bagger/vesker som koster millioner av kroner.

 

At det finnes langt dyrere bager betyr ikke at 5000 kr ikke kan gå som sykt høy prisklasse. Det er snakk om bag, liksom.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bumper denne tråden litt :)

 

Er på utkikk etter akkurat det samme og ønsker en veske/sekk som kan holde 15.4" laptop og evnt tegnebrett.

 

Likte veldig godt qwestion alternativet postet av Homme:

post-103787-1260138717_thumb.jpg

post-103787-1260138726_thumb.jpg

post-103787-1260138732_thumb.jpg

 

Var det noen som endte opp med å kjøpe denne som kunne gitt om mulig en liten "anmeldelse"?

 

Evnt, er det noen som har noen andre vesker å anbefale? stiller jeg ca samme prisklassen.

Lenke til kommentar
Ofte man finner LV på salg?

 

Haha, nei! Og fy til deg som trodde det! Snakke om merket mitt slik! Nå fikk jeg meg en god latter.

 

Noen som skal på VIP-kvelden i morgen, forresten?

Vær så snill, pus. Jeg svarte på et innlegg over. Det var et retorisk spørsmål.

 

Dessverre så ligger alt over prisklassen min, og jeg er ikke villig til å strekke meg heller..

 

Tenkte hvis du fant noe på salg.

Lenke til kommentar

Ser forøvrig mange som synes 5000 er alt for mye og for et par år siden ville jeg aldri vurdert å bruke mer en 500 kr på en bag.

 

Nå idag som jeg studerer og faktisk går med en del verdisaker i vesken er det greit å ha en som er solid, slitasjesterk med gode løsninger som i tillegg ser bra ut.

 

Da er det greit å legge litt ekstra i det så man får noe som holder og som er pent. :)

 

my three'fiddy cents

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
Ja selvfølgelig gjøre det det. La meg presisere: Med mindre man har veldig lite penger er ikke 5000 så alt for mye penger.

 

Og det har uansett ikke noe med prisklasse. En bag til 5000 er ikke i en sykt høy prisklasse når man får bagger/vesker som koster millioner av kroner.

 

 

Kommer ikke på et godt eksempel, men la oss si at en BH til 10000kr ikke er dyrt, fordi du kan få en til 2 millioner?

For å sette litt på spissen...

 

Bruker du hodet ditt litt ser du nok forskjellen, men jeg skal forklare den for deg, bare for sikkerhets skyld.

 

Man får en god BH for et par hundrelapper. Man må hvertfall opp i et par tusenlapper for en god bag i skinn. Ser man det i forhold til hverandre blir en bag til 5000 tilsvarende en BH til rundt 500. Nei, en BH til 500 er ikke veldig dyrt, akkurat som en bag til 5000 ikke er veldig dyrt.

 

Og til alle dere som kommer til å si ting som "det der er ikke nøyaktig" og "man får ikke en god BH til under 204,33 kr" osvosv, dere skjønner prinsippet ffs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...