Homme Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 haha Han mener at jeg er Hardcore vel:P Det er åpenbart hvem som ikke er på denne delen av forumet mye.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Sannsynligvis min favoritt:: Qwstion: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Fin den der, men jeg er ute etter en enklere bag. Noe ala de mønstrete fra burberry, bare uten mønsteret. Utrolig at det skal være så vanskelig å finne.. Det burde jo være en smal sak. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Tenkte hvis du fant noe på salg. Louis Vuitton varer er aldri på salg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Tenkte hvis du fant noe på salg. Louis Vuitton varer er aldri på salg. Vet jeg ikke noe om. Det er over min prisklasse Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Da vet du det nå Er det på salg, er det fake.. Lenke til kommentar
LotteN Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) hahaHan mener at jeg er Hardcore vel:P Det er åpenbart hvem som ikke er på denne delen av forumet mye.. Sannsynligvis min favoritt::Qwstion: Det var en veldig smart bag da Endret 9. juli 2009 av LotteN Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Qwstion 'saken' er fin. Lurer på om jeg skal kjøpe den før skolestart. Den koster ikke mer enn EUR 133.00 http://qwstion.com/detail.html?p=14 Endret 9. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Lurer også på å bestille den, enkel å grei til ha som carry-on Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Får ta det når august-lønninga eller det store studielånet kommer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Ah, august kommer til å bli en god shoppemåned:D Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Tenkte å titte innom tråden kun for morskyld (litt over min prisklasse), men den siste baggen kunne jeg tenke meg. August/september blir fint ja, dimmepenger, lønn for sommerjobb og studielån. Oi! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Alle dere jævler som kan shoppe i august.... Må vente til etter jeg har flyttet =( Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Alle dere jævler som kan shoppe i august.... Må vente til etter jeg har flyttet =( Trodde du var student jeg, Homme. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Det trodde jeg og.. Er du ikke det Homme? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Sykt høy prisklasse, men snakk om prioriteringer og det er ditt valg om du vil svi av 5000 kr på en bag, hehe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 5000 er ikke en "sykt høy prisklasse". Prøv å få tak i en Birkin Bag i krokodilleskinn, det er sykt høy prisklasse det... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg foreslår å ta en titt hos Steffen i Oslo.. Bogstadveien/Akersgaten. Der har de mange fine kvalitetsprodukter som ser enkle ut og passer til flere anledninger. Dette er produkter som tåler å bli røffet opp litt, uten å se sånn ut etterpå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Alle dere jævler som kan shoppe i august.... Må vente til etter jeg har flyttet =( Trodde du var student jeg, Homme. Trodde han jobba full-tid på en klesbutikk jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå