Gå til innhold

Ny bag. Rundt 5000kr


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en bag til skolebruk og hverdag.

dvs at den må ha plass til ihvertfall en 13" macbook.

Ellers må den se fin ut, og passe til en preppy stil.

Det hadde vært fint om den hadde stor plass egentlig, men da må jeg vel ha en weekend bag eller lignende.

Og det blir vel kanskje litt mye å bære på hver skoledag? Hva syns dere?

 

Prisklasse - Rundt 5000,-

Noe å anbefale meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De med standard Burberry-mønster (Brunt, sort og hvitt) ville jeg ha unngått for enhver pris, utrolig flashy og harry. Den jeg likte best var nummer 1, 5 var helt grei, men litt av det samme som de 2, 3 og 4. Den siste var pen, men likte ikke så godt fasongen på den. Ikke noe jeg ville ha brukt :)

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
Trudde du hadde bedre smak enn noen helt totalt mønsterflash bagger. Men de andre så helt ok ut.

Selv om den siste ser ut som en veske.

Takk :)

Grunnen til at jeg la ut de mønstrete baggene er fordi jeg liker detaljene deres,

de er utrolig fine i mine øyne om man fjerner mønsteret.

 

5000????????????? du mener vell 500? :p

Mener det jeg har skrevet ;)

 

Så, er det noen som vet om det er mulig å få en av de mønstrete baggene uten selve mønsteret?

Eller hvor jeg kan finne noe lignende?

Lenke til kommentar

Jeg mener at detaljene på baggene er ganske ekslusive, og ikke noe man kommer i nærheten av i en bag til en brøkdel av prisen. Og jeg skjønner ikke egentlig hvordan du kan si noe annet.

Men om du mener noe annet, kan du værsågod å motbevise meg.

 

Vi må da ha forskjellig syn på hva "detaljer" er, for når jeg skriver detaljer så tenker jeg på sømmer, stoff, glidelåser osv. Og i mine øyne er disse delene rimelig eksklusive i baggene fra Burberry.

Endret av snaffle
Lenke til kommentar
Denne er jo nydelig: http://www.ralphlauren.com/product/index.j...oductId=3511075 De sender desverre bare til usa, men du kan sikkert ringe en av Ralph Lauren utsalgene å høre om de har den/kan bestille den.

 

Helt klart det beste alternativet til nå. Ellers synes jeg noe fra Tagia og Utah linja er fin http://www.louisvuitton.com/web/flash/inde...1=home_entry_us

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...