Gå til innhold

Trenger ny stilig sommer båt med 15 til 25 hk =)


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en fin sommer båt med rundt 15 til 25 hk, båten skal se bra ut og skal ha plass til mer enn 2 personer, jeg har søkt en del rundt men finner ikke noen som jeg liker og går fort. den skal kunne dra vannski / ring.

er det noen som har et eller flere forslag hadde jeg blitt veldig glad =).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg en stor fan av Bever 350. Passelig stor jollestørrelse - registrert for fire om jeg ikke husker feil, men det er jo "plass" til litt fler dersom du absolutt trenger det. Båten har styrekonsoll, er selvlensende og har mulighet for å låse fast bensintanken under det midterste "setet", som jeg ikke kommer på hva heter på båtspråket for øyeblikket. Dessuten har den et låsbart rom forran i baugen, de fleste har lanterner, og båten er bygget for opp til 25hk motor.

 

Dessuten er den fin å se på da, og det teller jo litt. Jeg dro tube etter beveren min når jeg hadde det før, og det var ikke noe problem å få tuberene til å kose seg. Kan lett få de til å dette av også. Vannski testet jeg aldri, men jeg tror bever 350 med 9.9 lå akkuratt på grensa til hva man trenger for å dra vannski. Det hadde gått hvis man hadde begynt fra brygge, men tror ikke den ville klart å dratt opp noen som lå i vannet. Men det vil nok hjelpe godt på med en større motor selvfølgelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...