Quote Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hei, logga på med brukarnamn og passord eg hadde fått tildelt frå Rogaland Fylkeskommune når eg skulle søke landslinje ved Skedsmo VGS - Flyfag. På oversikta over søknaden så såg eg dette; *trykk på bildet* Dette kan umulig stemme? Er dette kun ein feil, eller kva? Gikk ut frå grunnkurs elektrofag med 4,7 i snitt - bestått i alle fag, plettfri vandel, G, G i orden og åtferd, så rekner med dette er ein liten feil - vil iallfall ikkje vere ukvalifisert.. Håper nokon kan svare meg, blir litt nervøs.. Endret 4. juli 2009 av Quote 1 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det bildet var ikke akkurat særlig lett å lese.. Men mistenker at du vil ringe inn til de i morgen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Haha, meg og stress Nå skal det vere fikset med trykkbar link. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det bildet var ikke akkurat særlig lett å lese.. Men mistenker at du vil ringe inn til de i morgen. Jeg vil anbefale deg å vente til mandag med å ringe. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 tull, sett deg nå og ring til du får svar. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, det beste vil vel vere å ringe. Men korleis er det mogleg å vere ukvalifisert, når det meste ligg for grunn for at eg skal -iallfall- ligge på venteliste? Skal fråvær ha noko særleg å sei? 1. inntak er ikkje før om 4 dager, så det gir ikkje mykje meining. 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 1. inntak har vært er jeg rimelig sikker på. Ihvertfall for VG1, for jeg var heldig nok med å komme inn på både 1. valg privatskole og 2. valg offentlig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Enkelte plasser har det vel vore, men dette varierer frå plass til plass. Rogaland Fylkeskommune - Søknadsfrister og inntakskalender ca 8. juli Melding om utfall av første fellesinntakUtsending av SMS-melding med informasjon om 1. fellesinntak (purrekort blir sendt på papir) - Ikkje har eg fått SMS heller. 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Merkelig. Den smsen fikk jeg i går. Er nok lokale variasjoner regner jeg med. Men ta kontakt med inntakskontoret og evt. skolen for å se hva som kan være i veien. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Merkelig. Den smsen fikk jeg i går. Er nok lokale variasjoner regner jeg med. Men ta kontakt med inntakskontoret og evt. skolen for å se hva som kan være i veien. Er du frå Rogaland? Eg bur i Sogn og Fjordane, og all inntak via Flyfag går via Rogaland Fylkeskommune sidan det er ei landslinje. Sendte ein e-post, kontoret er stengt for i dag - neppe betre i morgon. Får håpe dei er flinke med å svare på e-post, så slepp eg å ringje inn så mange ganger. Endret 4. juli 2009 av Quote 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er nok ikke derfra. Du finner meg i Buskerud. Noe nærmere går jeg ikke inn på her. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Fair enough - viser berre at det varierer frå plass til plass. Ingen andre som har opplevd noko liknande? Har funne ein pers her på diskusjon.no, viste seg tydeligvis berre å vere ein feil.. 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vet ikke om dette kan hjelpe: http://www.google.no/search?q=vigo.no+%22u...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Dessverre, fant ikkje noko særleg eg kunne bruke. Fekk tak i rådgivaren frå skulen eg gikk VG1 på, sa at eg måtte ta kontakt med inntakskontoret. Men er vel neppe sannsynlig dei har åpent i morgon :\ Men uansett, takk for svar! Blir så utrulig frustrert.. Endret 4. juli 2009 av Quote 1 Lenke til kommentar
rengo Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 You baboon! Grab your bananaphone and call them! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva har hendt i saken? Nå har vell de fleste fylkene tatt inn elever og ? Ble det flyfag? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Snakka med inntakskontoret i Rogaland, dei sa det var noko problem med at dei ikkje hadde fått registrert ungdomsretten eller poengsummen min - men det skulle vere ordna nå. Dei sa eg låg på ein plass rundt 40 på ventelista. Så nå gjenstår det å vente til 2. inntak, har fortsattt trua på at eg kjem inn, for med tanke på at folk med betre snitt enn meg kan komme før meg på ventelista sjølv om dei har flyfag på sistevalg - trur det var ein del slike tilfeller når eg snakka med inntakskontoret. Dei sa også at 1. inntaket var veldig usikkert, og ting vart meir sikkert på 2. inntaket (.. pga denne listinga) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå