Gå til innhold

Bytte dekoder - mangler 1 HDMI inngang

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har i dag den gamle dekoderen fra Canal Digital og har akkurat kjøpt meg en brukt HD dekoder av en kompis (også Canal Digital dekoder).

Problemet mitt fant jeg jo ut var at det kun er 2 stk HDMI kontakter bak i TV-en min som allerede er i bruk til henholdsvis DVD spiller og Xbox 360. Den gamle dekoderen bruker jo SCART mens den nye trenger HDMI inngang. Ergo er jeg en i minus.

Mitt spørsmål er som følger: Finnes det noen slags HDMI switcher der ute hvor man kan dytte denne inn i en av HDMI inngangene og få f.eks. 2 eller 3 nye fra den ene inngangen? En slik switch sak skulle også gjerne vært kompatibel med Logitechs Harmony One universal fjernkontroll da jeg akkurat nå har et perfekt konfigurert system hjemme med denne kontrollen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Clas ohlson-switchen hadde i hvertfall bedre design, i mine øyne.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Var innom Clas å kikket i sted og de har switchen til samme pris som på nett i butikken. I og med at den andre vel må bestilles på nett så blir Clas sin switch litt mer lønnsomt.

Hehe, avhenger jo av kvaliteten selvsagt.

Lenke til kommentar

Fikk mail i dag fra Logitech support om at hvilken som helst HDMI switch var ok å bruke med Harmony One så lenge fjernkontrollen hadde en knapp pr. inngang.

Da er faktisk den fra Clas Ohlson kvalifisert den :)

Andre som har denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...