T-B3ar Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei. Jeg har klaget på en karakter etter vg1, sendte en formell og saklig klage god tide innen fristen for klage(10 dager etter at jeg fikk karakterene) men har ikke fått noe respons på denne klagen. Sendte den til rektor som men han har ikke svart og på viggo er jeg registrert med for lav karakter etter min mening. Hva skal jeg gjøre nå ? bare og flytte hvis tråden ligger på feil plass Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Klager skal behandles uten ugrunnet opphold i henhold til hovedregelen i forvaltningsloven. Det er allikevel en kjensgjerning at VG3-klager behandles før VG1-klager, og jeg ser på det som en god grunn til å la klagen ligge på vent inntil man kommer gjennom nok klager til å behandle den. :-) Lenke til kommentar
T-B3ar Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 så jeg min klage vil bli behandla seinere da? får ejg ingne bekreftelse på at den er motatt og ligger å venter på behandling? fikk svar fra inntakskontoret i dag og kom ikke inn på 1. valg men det kan altså endre seg når klagen min blir behandla? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ta kontakt med skolen og hør hvordan status er på klagen din. Man får sjelden en bekreftelse på at klagen er mottatt. Hvordan klager stiller seg i forhold til inntak til neste år vet jeg ikke, der anbefaler jeg at du tar kontakt med inntakskontoret i fylkeskommunen. Lenke til kommentar
T-B3ar Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Tusen takk for raskt og bra svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå