IcedInsanity Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det vet eg ikke, men håper på det også Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Det vet eg ikke, men håper på det også eg og, har ikkje spelt noken av spilla, hadde vært veldi fint for meg viss 2 og 3 og kom på PSN Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det vet eg ikke, men håper på det også eg og, har ikkje spelt noken av spilla, hadde vært veldi fint for meg viss 2 og 3 og kom på PSN Ja, hadde vært kult det. Kan vel hende det kommer en gang... Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 LittleBigPlanet og Killzone 2 anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 LittleBigPlanet og Killzone 2 anbefales sterkt! dei har eg bestilt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Resistance 2 Har bestilt resistance 1 fra Play.com, har hørt du bør gå gjennom det først Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Resistance 2 Har bestilt resistance 1 fra Play.com, har hørt du bør gå gjennom det først Jeg gjorde ikke det, men likte R2 veldig godt fordet. Men jeg leste meg litt opp på historien først. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Resistance 2 Har bestilt resistance 1 fra Play.com, har hørt du bør gå gjennom det først Jeg gjorde ikke det, men likte R2 veldig godt fordet. Men jeg leste meg litt opp på historien først. ok, men det er alltid grett å ha spilt det, siden toern fortesetter akkuratt der 1 slapp Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 LittleBigPlanet og Killzone 2 anbefales sterkt! dei har eg bestilt Nice! Legg meg til på PSN hvis du vil ha noen å spille med av og til Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 LittleBigPlanet og Killzone 2 anbefales sterkt! dei har eg bestilt Nice! Legg meg til på PSN hvis du vil ha noen å spille med av og til ja, får ikkje Ps3en før på mandag eller lørdag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde ikkje spelt Resistance 1 før eg prøvde 2'eren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå