Gå til innhold

Kjøpt meg ps3, spill?

Noiz

Anbefalte innlegg

Bestilte ps3 på torsdag men den blir ikkje sendt før på mandag pga noe av det andre i pakken ikkje er på lager men, la oss komme til saken :)

Lurer på om ka spill som er vert å kjøpe til PS3, har alle gode multiplatform spilla til Xbox so det er bare eksklusive eg tenker på. Har bestilt Littlebigplanet, killzone 2 og ratchet and clank til å begynne med, tenkte eg sku kjøpe Uncharted og resistance i tillegg.

Er heavenly sword bra? har hørt det er ganske kort

Metal gear serien er eg dessvere ikkje oppdatert på, so da må eg vente til tilbakekompabilitet eventuelt kommer,

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler "Prince of Persia", "Assassins Creed", "Orange Box" og "Mirrors Edge".

Assassins creed og orange box har eg på xbox og dei to andre har eg lånt og spilt gjennom :), har spilt dei fleste multiplatform, so eg tenkte meir på PS 3 eksklusive

Lenke til kommentar
Dei spilla du sjølv har nevnt er dei som er verdt å skaffe seg :)

Med tanke på Metal gear solid så trenger du ikkje å ha spillt dei foregåande spilla for å komme inn idet. Vil selfølgelig gjere opplevelsen betre, men er ingen "must".

hmm, da må eg seffølgelig tenke på det og, men er det muligt å lese seg frem i historien noken plass? :)

Lenke til kommentar
Hmm, du kan jo laste ned Mgs encyclopedia'n som du finner i psn-store (gratis). Der står det mykje lått og løye om mgs historen, personer ect.. Ellers så har du jo alltids wikipedia og google :)

ok, får laste det ner når eg får playstation, koffor kan dei ikkje legge metal gear serien ut på PSN... det hadde vore det beste :)

Lenke til kommentar
Ekslusive spill!

Infamous, HS, Uncharted. Er mye mer som jeg ikke orker å ramse opp. Sjekk også PSN.

viss eg ikkje likte prototype so godt kan infamous fortsatt være noke for meg, eller går det ut på de samme?

Lenke til kommentar
Uncharted

Mirrors Edge

MotorStorm

Så er det mange godsaker på de ulike PSN Store'ene der ute, FF VII, Metal Gear, Crash, Spyro, Syphon Filter osv....

veit du om metal gear solid 2 er på vei til PSN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...