Gå til innhold

Problemer med iPod!

Anbefalte innlegg

I går kveld skulle jeg legge inn noen spill jeg har kjøpt på iTunes Store, men straks jeg satte inn iPoden slo iTunes seg vrang. Jeg lukket iTunes og åpnet det på nytt, men det slo seg bare vrang så jeg lukket det. Så skrudde jeg av og på pc-en, men da ville ikke iTunes åpne seg en gang. Defor skrudde jeg av pc-en igjen og trakk ut iPoden.

Når jeg skrudde på pc-en igjen startet jeg iTunes, og det funket fint helt til jeg koblet til ipoden. Da kom det fram "verifiserer iPod" og det varte i 5-6 minutter. Da det forsvant kom det opp "synkroniserer iPod. Ikke koble fra.", selv om jeg ikke synkroniserte iPoden. Etter ca. 10.12 min kom det opp en melding fra windows om at iTunes ikke kunne lese et eller annet som var under mappen "iPod Control", og at det var noe feil med maskinvaren.

Jeg har prøvd iPoden med andre program og andre pc-er, men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å gjenopprette den til fabrikkinnstillingene, men iTunes slår seg vrang under prosessen. Noen som har vært borti det samme eller kan tenke seg hva feilen er?

Endret av Liccentorp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...