Morgan Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei Jeg har ett lite problem og det er at jeg ikke får skiftet start side. Skriver den start siden jeg vil ha og trykker aplay.Neste gang jeg starter opp maskinen går den tilbake til den gamle start siden. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Mvh Morgan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis mistanken min er riktig, så har du vært innom en "snuskeside" som har satt startsiden til noe annet enn det du ønsker. Da er det nok en ide å laste ned SpyBot eller Ad-Aware, to programmer som effektivt fjerner spionpogrammer og annet søl som havner på disken. Du finner de på windows.no. Lykke til Edit: http://www.windows.no//p_spybot.php //sindre Lenke til kommentar
Morgan Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Heisann Takk for tipset,men jeg har brukt ad-aware og den vil fortsatt ikke la seg fjerne. Skal prøve det andre programmet som du nevnte. Noen andre som har noen andre tips? Mvh. Morgan Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 "C:ProgramfilerInternet Exploreriexplore.exe" -nohome Høyreklikk på IE ikonet, og gå inn på egenskaper. Legg til -nohome på slutten. IE starter raskere og uten startside. Lenke til kommentar
Morgan Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Takk for hjelpen. Lastet ned SpyBot som fikset problemet. Mvh Morgan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Og nok en gang er det bevist at SpyBot er bedre enn Ad-aware :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå