Skjeggape Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Lukkertid: 1/1328 sek. ISO: 3200 F/11,3 Bildet tatt i går kveld.. Hva synes dere? Selv synes ble jeg fornøyd med komposisjonen, men vil veldig gjerne høre andres meninger Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Av en eller annen merkelig grunn kom jeg til å tenke på Nitedal fyrstikker av dette bildet :!: Fin himmel, men får følelsen av at det er hentet ut litt mye lys som var mørkere, når jeg ser på skyene.. Men det er vel mest sansynlig den høye ISOen som gjør dèt. Ble bare så kornete, spesielt i høyre siden. Bortsett fra dette, veldig fint Nok mye himmel kontra busk i mine øyne, og silhuetten av disse er fin. Utsnittet tror jeg òg er bra, vet ikke hva som er croppet osv, men ser fint ut som dette. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Av en eller annen merkelig grunn kom jeg til å tenke på Nitedal fyrstikker av dette bildet :!: Fin himmel, men får følelsen av at det er hentet ut litt mye lys som var mørkere, når jeg ser på skyene.. Men det er vel mest sansynlig den høye ISOen som gjør dèt. Ble bare så kornete, spesielt i høyre siden. Bortsett fra dette, veldig fint Nok mye himmel kontra busk i mine øyne, og silhuetten av disse er fin. Utsnittet tror jeg òg er bra, vet ikke hva som er croppet osv, men ser fint ut som dette. Takk for kommentaren. Har etterbehandlet bildet litt med å stille på skyggen og skarpheten blant annet. Har forøvrig ikke croppet bildet noe. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hadde du hatt en forgrunn, et motiv, med dette i bakgrunnen hadde det vært fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå