bjodol Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle bygge en ny pc til en ca. 8000-10000, og jeg håpet noen av dere kunne hjelpe meg med å lage en liten kraftpakke! (Skal ikke ha mus,tastatur og skjerm)Resten trenger jeg! alle deler inkludert kabinett osv. Den skal være stasjonær, brukes til gaming og filmtitting, mulighet til å kjøre to skjermer samtidig, MÅ ha HD støtte for å kunne se BR filmer. Tenkte jeg skulle sette sammen pcen selv. Hvis noen kunne hjelpe meg og plukke ut deler som er mulige og bruke sammen og legge opp en total liste for det hele hadde jeg vært kjempetakknemlig! Mvh Bjodol Endret 4. juli 2009 av bjodol Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nesten ingen vits i å lage en ny tråd, der du sier at du skal ha en gaming pc til ca. 8-10k. Det finnes allerede ca. 99999999 sånne tråder fra før. Ps: det kommer sikkert 3 til bare i dag. anbefaler et søk på forumet... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med ExpulsioN, la vær å poste. Det er noe i det du sier, men du kan godt linke til noen alternativer. Her har du en veldig bra PC som takler alt du nevner over http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...aggon_id=100535 Lenke til kommentar
bjodol Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Thx m8! I look deeper into it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå