Dr. Brodsky Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, som beskrevet i tittelen så lukker Safari seg temmelig ofte, og det begynner å bli ganske plagsomt. Det virker som om det skjer helt uavhengig av hvilken sider jeg besøker. Noen måte å få fikset opp i dette på? Jeg har desverre ikke noe mer informasjon om problemet da jeg rett og slett ikke har peiling. Takker for svar... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ikke sikkert at det hjelper, men du kan prøve å resette PRAM. Start maskinen mens du holder cmd+alt+p+r inne til du har hørt oppstartslyden to-tre ganger. Hvilken versjon av Safari har du, og hvilket OS X-versjon? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Mange rare problemer kan elimineres eller minimeres ved å reparere diskrettighetene: • Åpne Programmer -> Verktøy -> Diskverktøy • Markér startvolumet • Klikk på Reparere diskrettighetene. Dette kan man gjenta f.eks hver måned og før og etter oppgraderinger av systemet, dette regnes som alminnelig systemvedlikehold. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Takker for svar. Har ikke prøvd ut tipsene ennå (er på ferie), men skal nå se når jeg får mulighet. Safari versjon 4.0.1 Mac OS X versjon 10.5.7 Endret 7. juli 2009 av SKT Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 I dag kom det en oppdatering til Safari 4.0.2. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Min mac er 2 dager gammel, og safari har avsluttet seg selv HELE tiden xD Har bytta til firefox jeg.. Kanskje den nye oppdateringen hjelper? for sykt irriterende det er det.. Endret 9. juli 2009 av Majsna Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Safari har vært temmelig ustabil i det siste her også. Vi får satse på at 4.0.2 blir bedre. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg prøvde både SeaLion og Jesper Karsrud sine tips, og etter det har Safari vært stabil. Vet ikke om det var det ene eller det andre som fikset det, men nå er hvertfall alt bra. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå