kjeLL// Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 er den stabil med de innstillingene du har nå? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, helt stabil, absolutt ingen problemer. Heller ikke under stresstest. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 kult. da ville jeg ikke gjort noe mere overklokking. 400 fsb er helt perfekt for dine minnebrikker =) Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Stabil paa 2.79 GHz, 399 FSB.. litt kjipt aa ikke naa akkurat 2.8 GHz. I tillegg naar mange her sier at jeg kunne ha naadd 3.3 - 3.5 GHz.. Hva boer jeg ordne for aa kunne overklokke enda litt lengre (spmtegn). Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 sett turbo saken i bios ned til standard eller noe. og prøv igjen.. det er bare å prøve seg frem med diverse ting. gjerne skru av parralell portene om du ikke bruker de i samme slengen =) lykke te! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå