OscarMike1 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg skal overføre kalenderhendelsene mine til google kalender. Noen som vet hva fila som skal overføres heter / hvor den ligger som default? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du må først eksportere kalenderdataene til en CSV-fil og deretter importere dem til Google Calendar. I Outlook: Fil -> Importer og eksporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du må først eksportere kalenderdataene til en CSV-fil og deretter importere dem til Google Calendar. I Outlook: Fil -> Importer og eksporter. Standard fil til outlook ligger under C:\Documents and Settings\%USER%\Local Settings\Application Data\Microsoft\outlook\outlook.pst Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er korrekt men det hjelper ikke trådstarter. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Det jeg er ute etter er å importere kalender oppføringer fra outlook til gmail kalender. Google ber om filformatet .CSV, men filformatet etter eksport blir .PST. Er jeg helt på ville veier? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Når du velger "Eksporter til en fil" får du valget mellom en lang rekke filtyper. Velg Verdier adskilt med komma (Windows). Da får du en CSV-fil. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Flott. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå