sto0mmen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Heisann. Jeg kjøpte en Lenovo N 500 for ett halvt år siden. Problemet jeg har med denne er at når jeg er koblet opp på det trådløse internettet detter jeg ut etter jeg har vært på det en stund. (detter er uannsett hvor jeg er) MEN egentlig har jeg internett og når jeg da trykke reparer står det jeg ikke har, og om jeg kobler meg opp på nytt da finner den ikke noe. Men om jeg da slår av og på maskinen da fungerer det igjen. Det er litt slitsomt å være på pcen når detter skjer kvar halvtime eller 45 min. Nettverkskortet til maskinen er: *Bluetooth Device (RFCOMM protocol TCI) *Bluetooth enhet (Personal Area Network) *Broadcom Netlink Fast Ethernet *Intel ®Wireless WiFi Link 5100 Blir vel den siste som blir brukt her. Har vista om det har noe å si Prosessor:Intel ® Pentirum ® Dual CPU T3200 @ 2.00 GHz 2.00 Ghz Ram: 4gb Systemtype 32. bit Og som sagt. Er ikke bare på nettet hjemme. Er uavhengig av hvor jeg er. Håper på hjelp. plis plis Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Som regel er det driveren som er problemet. Lønner seg også å ha siste servicepack for operativsystemet. Finn driver her: http://downloadcenter.intel.com/Product_Fi...62&lang=eng Lenke til kommentar
sto0mmen Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 jeg har nå lastet ned driverene (ICS_v32.exe og ICS_Dv32.exe)som er for windows vista home premium 32bit. Er det riktig? Lurer òg på hvordan man sletter netverkshistorikken? Altså jeg har til dømes linkys 1 2 og 3 noe som er litt irriterende Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Høres ut som du har funnet de rette. Det er som regel best å laste ned drivere fra de som produserer brikkene på kortet. Det skal gå an å fjerne tidligere nettverksnavn ved å høyreklikke på trådløsnettverk og velge avansert om jeg husker rett. Lenke til kommentar
sto0mmen Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Ser faktisk ut som det fungerer så langt. Har ikke disconnectet siden jeg skrev forrige innlegg. Og da har jeg spilt i mellomtiden. Hvor ofte må man oppdatere driveren? komme det ofte updates? Fann btw ikke noe som hette avansert på trådløse nettet :S Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Enkel huskeregel: Sjekk etter nye drivarar når du får problem med ditt trådløse kort igjen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vanskelig å si hvor ofte det kommer updates, men fungerer det bra så er det engentlig ikke noen grunn til å endre driver igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå