toba52 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 hei! jeg lurer på om noen vet hvordan man kan bli søndags bud for VG jeg har ikke klart og finne det jeg har lett mange steder. også lurer jeg på om det er noen som vet hvordan man kan få jobb ved og selge is i båt altså kjøre rundt med en båt hvor det står Henning olsen eller diplomis og selge is. også lurte jeg på om det er noen som har jobbet i det og vet lønnen. takk for alle svar! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Send en mail til VG. Det var det jeg gjorde når jeg fikk jobb hos dem. Var ikke veldig godt betalt, men det var da noen penger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Først og fremst er det jo en fordel å vite navnet på selskapet du vil jobbe for. Det heter HENNIG Olsen, ikke Henning. Jeg ville sendt en mail eller ringt. Du møter nok noen som kan sette deg videre til en som kan svare deg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Her er siden for å bli selger av VG. Lønnen har doblet seg på et par år. En bekjent av meg gikk med VG for noen år siden, da var lønnen tre kroner per avis. I dag kan du tjene opp mot åtte kroner. Endret 8. juli 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå