Warrior Elite Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg oppdaget det her om dagen da jeg ikke orket og ta av det grønne på jordbæren, så jeg spiste hele. Det grønne smakte litt humbug, men er det farlig? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 .... Det er livsfarlig!!!! Fra spøk til revolver; nei har ingenting å si. Du tar vekk det grønne for at det IKKE skal smake humbug... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja det er ikke bra, nå kommer det til å starte å vokse jordbær i magen din :/ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 .... Det er livsfarlig!!!! Fra spøk til revolver; nei har ingenting å si. Du tar vekk det grønne for at det IKKE skal smake humbug... Det smaker best med stilken på Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja det er ikke bra, nå kommer det til å starte å vokse jordbær i magen din :/ Jeg tviler nok på at syreforholdene for jordbærdyrking er helt ideelle i magen... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg tviler på at syreforholdene for humor og sarkasme er helt ideelle i magen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå