Gå til innhold

[LOTRO]Nyeste Patch, bok 8. Spennende materiale

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsan.

Jaha, da var book 8, den nyeste patchen til Lotro ute.

Fikk tid til aa proeve den ut litt foer jeg tok turen til sjoes.

Ville bare si for de som ikke har faatt tid til aa proeve den ut enda at det var mye bra som kom med i denne oppdateringen! :new_woot:

3 man instances med varierende utfordringer og spennede historie og jeg vil si en av de bedre oppdateringene.

Ogsaa en ny 6man instance med spennede oppdrag og artige bosser :thumbup:

Fikk proevd meg paa den nyeste raid instances litt ogsaa og maa si jeg likte denne ogsaa bra, dvs saa langt vi klarte aa komme.

Regner med at dette skal bli artig og spille videre paa og ser frem til noen spennede kvelder med kin og venner.

For dere som ble lei av Moria vil jeg bare si at dette ble ett friskt pust, enn saa lenge da :yes:

Dere som levler opp og som entrer Moria snart vil jeg bare si at dere kan glede dere og ha det morsomt med spillet.

Hey ho alle LOTRO fans ^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har null interesse for raids, men likte en del forbedringer. For eksempel kan man nå stable mat i større bunker, så jeg har 100 blackberries i en bunke og 31 blackberry pie i en annen. I tillegg vil vinduene holde seg der man drar dem, noe som er spesiellt nyttig for Quest Helper på verdenskartet. Før ble vinduet med questene automatisk plassert nedest til høyre (utrolig irriterende i f.eks Angmar), men holder det seg der man drar det. Kjekt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...