Pysj Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Mobiltelefonen begynner å få en godt grep om våre hjerter, viser undersøkelse. Les mer Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Selv er jeg avhengig av begge deler, på lik linje med nikotin. Men det går da an å roe ned litt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 60 prosent av de spurte svarte også at de heller ville leve en uke uten alkohol enn å gi avkall på mobilen en tilsvarende periode. Jeg ville snudd på det: 40 prosent av de spurte svarte også at de heller ville leve en uke uten mobilen enn å gi avkall på alkohol en tilsvarende periode. (Jeg regner med at ultimatumet var satt opp slik). Det synes jeg er en overraskende høy alkohol-avhengighet. Men det står ikke så mye i stil med: * 23 prosent av amerikanerne har sendt tekstmeldinger i beruset tilstand Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 alkohol, tv og mobil greier jeg meg fint uten. PC og internett derimot.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Haha tv ja. Ser gjennomsnittlig 0,1 timer tv hver dag. så heller mobil Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 TV er dødt for meg. Bruker den kun til Xboxen, men dama er rå på tv-titting. Mobilen er helt klart et soleklart valg for min del. Mye mer underholdende. Skrevet på en LG Arena. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tulleundersøkelser. De ramser opp diverse rene prosenttall uten noe som helst empirisk bevis for sammenhenger mellom faktorer, ingenting om statistisk signifikans i populasjonen etc. Kan like gjerne dikte opp noen tall om det skal være så labert, har ingen brukbar informativ verdi Lenke til kommentar
S_J Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva? Enkelte av disse resultatene er nesten sjokkerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg