Gå til innhold

[Løst]<3

aaaaaah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker jo som om det er du som har holdt for kort avstand til forankjørende traktor da du sier du måtte foreta forbikjøring?

Det var motorsyklistene som kjørte alt for fort, jeg hadde fint rukket det men da hadde de krasjet i meg

Lenke til kommentar

Slapp av, du får ikke noe forelegg i posten... I Norge kreves det at sjåføren kan identifiseres, noe du ikke kan siden fotoboksen tok bilde av baken på bilen.

Jeg tviler likevel på at du i det hele tatt klarte å utløse fotoboksen.

Lenke til kommentar
Slapp av, du får ikke noe forelegg i posten... I Norge kreves det at sjåføren kan identifiseres, noe du ikke kan siden fotoboksen tok bilde av baken på bilen.

Jeg tviler likevel på at du i det hele tatt klarte å utløse fotoboksen.

Merka det godt i speilet

Virket gaanske tynt...

"har hatt lappen i et år uten noen som helst prikker" - et helt år? daaim.

Poenget var at jeg ikke er som andre unge idioter som risikerer liv ved å råkjøre, ikke at det er stort å ha hatt lappen i et år uten noen som helst prikker...

Lenke til kommentar
Hvis du hadde god avstand til foranliggende traktor kunne du eventuelt ha akselerert for å unngå påkjørsel.

For meg så høres det ut som om du også måtte bremse da traktoren bremset?

Jeg holdt den regelen, jeg er ikke dum.

Lenke til kommentar

Ikke begynn med å si at du måtte bryte loven fordi du ble presset til det, i den grad at å kjøre for fort er å bryte loven. Du har helt holdent ansvar for dine egne handlinger, så å si at en gjeng med "livsfarlige-mc-folk" presset deg til å kjøre for fort, er en syltynn forklaring. At du måtte kaste deg over i motsatt kjørefelt for ikke treffe traktoren da han bremset ned, vitner som tidligere innlegg her poengterer, at du holdt for kort avstand til forankjørende. Hvis disse såkalte aggressive MC'ene plent ville komme seg fortere frem enn det det du kjørte, så var det vel ingen grunn til at de ikke bare kunne kjøre forbi deg?

Jeg har heller aldri hørt om en fotoboks som tar bilde når bilen kjører bort fra den, så tviler på at du vil få noe i posten. Hvis du mot formodning likevel skulle få en bot, så får du heller ta det med politiet når det kommer. Selv om du har en dårlig sak da du allerede har innrømmet at du brøt loven.

Endret av Eivind87
Lenke til kommentar
Hvis du hadde god avstand til foranliggende traktor kunne du eventuelt ha akselerert for å unngå påkjørsel.

Hvilken regel? Kan du anslå avstanden du hadde til traktor?

Lenke til kommentar
Ikke begynn med å si at du måtte bryte loven fordi du ble presset til det, i den grad at å kjøre for fort er å bryte loven. Du har helt holdent ansvar for dine egne handlinger, så å si at en gjeng med "livsfarlige-mc-folk" presset deg til å kjøre for fort, er en syltynn forklaring. At du måtte kaste deg over i motsatt kjørefelt for ikke treffe traktoren da han bremset ned, vitner som tidligere innlegg her poengterer, at du holdt for kort avstand til forankjørende. Hvis disse såkalte aggressive MC'ene plent ville komme seg fortere frem enn det det du kjørte, så var det vel ingen grunn til at de ikke bare kunne kjøre forbi deg?

Jeg har heller aldri hørt om en fotoboks som tar bilde når bilen kjører bort fra den, så tviler på at du vil få noe i posten. Hvis du mot formodning likevel skulle få en bot, så får du heller ta det med politiet når det kommer. Selv om du har en dårlig sak da du allerede har innrømmet at du brøt loven.

Nei, dere misforstår meg. Jeg hadde fint rukket å stoppe bilen HELT bak traktoren, om den så bråbremset. Men jeg så i speilet at MC'ene kom brusende i full fart. Hvis jeg hadde blitt i min kjørebane samt bremset ned bak traktoren, så hadde MCene krasjet i meg bakfra, jeg hadde ikke krasjet i traktoren. Jeg holdt altså avstanden.

Hvilken regel? Kan du anslå avstanden du hadde til traktor?

tusen og en..tusen og ... Ringer det en bjelle?

Lenke til kommentar

"Flashet" fra fotoboksen kan gjerne komme i bakruta, av uvisst årsak.

Lenke til kommentar
Virker jo som om det er du som har holdt for kort avstand til forankjørende traktor da du sier du måtte foreta forbikjøring?

Det var motorsyklistene som kjørte alt for fort, jeg hadde fint rukket det men da hadde de krasjet i meg

Hvis noen bak meg kjører så nære att dem krasjer hvis jeg må bremse, og det er en situasjon jeg må bremse i, Da bremser jeg. Men jeg bremser ikke for og skremme dem, kun hvis det er noe og bremse for.

presset til og kjøre for fort?? dummeste jeg har hørt

Lenke til kommentar
Nei, dere misforstår meg. Jeg hadde fint rukket å stoppe bilen HELT bak traktoren, om den så bråbremset. Men jeg så i speilet at MC'ene kom brusende i full fart. Hvis jeg hadde blitt i min kjørebane samt bremset ned bak traktoren, så hadde MCene krasjet i meg bakfra, jeg hadde ikke krasjet i traktoren. Jeg holdt altså avstanden.

Hva de bak deg gjør skal du ta rennafart og drite en lang marsj i. Hvis MC'ene kjørte så fort at de ville kjørt i deg bakfra så hadde det vært deres feil, de hadde fått skylden ved en skade, og sist men ikke minst de hadde fått vondest, da du som sitter inni bilen er mer beskyttet enn dem som sitter utenpå en sykkel.

Lenke til kommentar

Jeg ser du har redigert første innlegget og at du tenker å ta bota som en mann. Men det kommer ingen bot i posten. Det er jo kliun umulig å identifisere fører av bilen hvis bildet er tatt bakfra... Du skal bare være glad du ikke møtte en bil da du kastet deg ut i motgående kjørefelt.

Og hvordan kan du være så sikker på at motorsyklene ville kjørt inn i deg? Har du noen gang kjørt motorsykkel? Ganske brukbare bremser på de...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...