Trollfjes Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hei dere, jeg ser på .hack og synes dette er en kjempebra serie. Problemet mitt er rekkefølgen, hvilken rekkefølge går den i? Er så mange, sjekket opp med wikipedia men det var jo helt feil. Endret 4. juli 2009 av WildWolF Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 http://www.imdb.com/title/tt0320022/episodes Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ikke Hack stalker, men .Hack For hvordan seriene er relatert til hverandre kan du titte her: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=rel&aid=24 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Hvilken rekkefølge derimot? Skjønte jo den tabellen, men derimot vet jeg fortsatt ikke hvilken rekkefølge jeg burde se den i. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg lurer også på rekkefølgen på de forskjellige Gundam! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg lurer også på rekkefølgen på de forskjellige Gundam! Det er vel litt vel off topic.. Men greit da! Slenger inn gundam under emnetittelen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 er det så vanskelig a? sign, liminality, [tsogare no udewa densetsu, <-> gift,] roots, trilogy, gu returner. og gundam er det vel best å se i rekkefølgen de kom ut. gundam!!: gundam, gundam grand 08 ms squad, gundam 0080 gundam ms igloo gundam ms igloo 2 zeta gundam, gundam zz, kyakushuu no shaa, sd gundam, sd gundam force, gundam f91, gundam 0083, victory gundam, fighter g gundam, gundam wing, gundam x, ∀ gundam, gundam neo experience 0087, gundam seed, gundam seed destiny, gundam seed c.e. 73: stargazer (ona-er. må virkelig få sett disse snart=P) gundam seed film (har ikke kommet ut enda) gundam 00 gundam 00 film (har ikke kommet ut enda) - de fleste av de har har jeg btw ikke sett selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå