C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Yo. Ganske enkelt spørsmål: til en Little Dot Mk.II-headamp med Koss PRO4AA-kanner, bør jeg ha et Onkyo SE-90PCI eller en Little Dot DAC_1? Bonusspørsmål: om jeg bruker daccen, hvilken input er best fra PC-en? Koaksial, optisk eller USB? -Koffein Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Alt jeg vet, er at det oppsettet er som skapt for en . Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Bump? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De er alle digitale overføringer, personlig ville jeg satset på usb, da det garantert funker med alle avspillere og spill du bruker. (Vil da fungere som et vanlig lydkort). Lenke til kommentar
amish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Selv ville jeg brukt optisk, siden det ikke finnes støy i det. Er ikke helt sikker, så det blir vel et spørsmål. Er det ikke større fare for støy ved bruk av USB framfor coax? Siden vis man har en del USB plugger i pcen fra før kan det vel bli en del støy i selve portene. Merker når jeg har headsettet i pluggen i frontpanelet i pcen så får jeg støy inn i det vis jeg har en usb disk koblet i USBen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå