Erren Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei hå! På Hove-festivalen hadde kjæresten min stor glede av en av bodene. Der satt det en kar og samlet håndlagde(oftest tegnede) sjiraffer, fordi han har et veddemål med kameraten sin om at han ikke greier å samle inn en million innen 2011. Foreløpig ligger han bak skjema, men nå begynner det å ta seg opp. Jeg har sett gjennom en del og syntes de fleste var litt kjedelige. Selv om man ikke har lov til å tegne på pc-en, så kan jo dette være noe for forumets kreative sjeler. Uansett kan vi jo snakke om det. Uansett, her er mitt bidrag, håper andre som sender inn kan linke til sine også. Husk at det er lov til å sende inn flere, så lenge de ikke er identiske! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 sjiraffer sitt hjerte kan veie opp til 12kg, leste det i natur og ungdom! <3 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hvordan i huleste skal han greie dette? 991376 giraffer på 545 dager blir litt over 1819 giraffer per dag. og til nå har han mottatt 8624 giraffer? 1819 per dag ja. Dersom han dedikerer 16 timer av døgnet til dette, må han da motta og publisere en giraff hvert 32. sekund på nettsida si. Dette om han er aleine i prosessen. Endret 4. juli 2009 av dabear Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Vel, han sier selv på nettsida at han ligger milevis bak skjema, og neppe kommer til å greie det alene. Men det er jo gøy likevel, og om han begynner å få inn stadig flere, som han jo gjør, så kan han sikkert få noen til å hjelpe til med å godkjenne de som kommer inn, og så får vi se om han greier det. Uansett så er jo ikke poenget at han skal vinne veddemålet, men at man skal få folk vekk fra pc-skjermen og være litt kreative med hendene sine. Jeg brukte en time på å tegne min sjiraff, og jeg må innrømme at det var overraskende givende! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Har sendt inn mitt bidrag, men jeg kan ikke tegne i det heele tatt bidraget mitt er ikke blitt godkjent ennå, og jeg glemte å linke til sida så jeg bare legger bildet inn i denne posten Endret 26. september 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå