te8et Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Min venns datamaskin har begynt å lagge/hakke, den gjør det av og til, vet ikke hvorfor den gjør det, den har ikke vært sånn før, har vært sånn i noen uker nå. Noen som vet hvordan det går an å fikse problemet? :!: Om det er mer dere trenger å vite, er det bare å spørre! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Temperatur, virus ? noe i den dur? start med å sjekke tempen for det tar kort tid:D Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 I hvilken sammenheng "hakker den"? Kan være harddisken som synger på siste versj, hvor gammel er den? Lenke til kommentar
te8et Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Rulator Tempraturen på CPU ligger på omkring 30-40*C, Intel prosessor. Det er nok ikke virus, har skannet med Malwarebytes' Anti-Malware og XoftSpySE, og har ikke funnet noe tegn til virus. k1mzor Vet ikke hvor gammel den er, men det er ihvertfall en 80GB IDE harddisk Endret 4. juli 2009 av te8et Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 da er den nok ikke helt ny nei ta en siste scan, men tror jeg hiver meg på K1mzor sitt svar. en 80gb IDE er dømt til å ikke å være av nyeste slaget:P Lenke til kommentar
te8et Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 da er den nok ikke helt ny neita en siste scan, men tror jeg hiver meg på K1mzor sitt svar. en 80gb IDE er dømt til å ikke å være av nyeste slaget:P Men det var da merkeligt at den PLUTSELIG vart sånn, kan det ikke være en annen årsak? Om du ikke tror det, så får nok bare harddisken slippe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå