mollasund Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg lurte bare på om noen har en enkel oppskrift til havregrøt i microen. Har helst lyst på noe enkelt som bare vann og gryn eller noe lignende Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vann + Gryn + Micro = havregrøt. Det skal en del til å måle feil. Bare ikke har i for mye ettersom det vil ese ut en del. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Gryn+ Melk + micro = Ordnetlig grøt Ta omtrent så mye melk at grøten akkurat "flyter" i skåla. Deretter kjører du den 1 min maks effekt i mikroen. Rør rundt, evt tilsett mer melk hvis det trengs. Alt etter smak og behag. Kjør 1 min til på maks effekt. FERDIG GRØT Endret 3. juli 2009 av -MK- Lenke til kommentar
Blondie_ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Havregryn + vann + bittelitt salt i microen i 1 minutt + stå på banken i ca 30 sekund + kanel & sukker oppå = perfect meal Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 2dl havregryn (lettkokte)+3dl vann=grøt Så tar man på kanel og blåbærsyltetøy. Det er grøt det! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjöp Björn(?) havegryn, står på pakken Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg lurte bare på om noen har en enkel oppskrift til havregrøt i microen. Har helst lyst på noe enkelt som bare vann og gryn eller noe lignende 1 del gryn, 2 deler vann og litt salt gir bra havregrøt. Gjerne en neve rosiner også. Kokes opp under konstant omrøring. Spises med sukker, kanel og masse melk på. Edit: rosiner er viktig! Endret 29. juli 2009 av Frank2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå