Horrorbyte Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Bord-kontrolleren til Logitech Z-5500 sluknet plutselig å lyse i kveld. Både displayet og LED-lyset bak på-knappen er dødt. Hele kontrolleren har låst seg, og displayet, som altså ikke lyser som normalt, viser bare en rekke bokstaver og tegn, med tilsynelatende ingen mening. Kontrolleren reagerer ikke på noe som helst, verken egne knapper eller fjernkontrollen. Følgelig kommer det naturligvis heller ingen lyd. Det er kun den merkelige samlingen av bokstaver og tegn som er livstegnet. Slår jeg av systemet, eller kobler ut strømmen, forsvinner bildet helt. Nesten litt dumt, for det viser jo at det går strøm til kontrolleren. Har anlegget sett sin siste time, eller er det noe jeg kan gjøre? Edit: en natt uten strøm gjorde tydeligvis susen. Nå fungerer alt igjen, så nå vil tiden vise om det holder seg. Endret 4. juli 2009 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Edit: Klarte å svare i feil tråd. Endret 4. juli 2009 av Rulator Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) hei jeg har et z-5500 som enda lever, og ett som er dødt..., det koblet ut under bruk ( helt uten grunn/høy lyd/feilkobling/probl.lydkort ) SEND DET I RETUR !!!! (garanti) med et anlegg som er serieprodusert i en slik skala som z-5500 er så må det bare bli litt surr på samlebåndet. det skal nevnes at det er mitt gamle z-5500 som enda lever, men det er ca 1,5 år mellom kjøpene, så det er vel i det "nye opplaget" det er blitt problemer med z-5500.... vet ikke jeg....men ditt problem ligner mitt...det hjalp å slå av anlegget en stund....men det ble bare værre og værre...til slutt var det helt dødt.... PS: det er ikke sikringen bak som var problemet, jeg byttet til ingen nytte. en dag ble jeg så forbannet at jeg sparket til subben, så ble det lys og lyd igjen...en liten stund... og det fortsatte til jeg hadde sparket istykker subben haha.... så reiste jeg på hifi-klubben lykke til Endret 4. juli 2009 av flu Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Jaja, jeg avventer det i hvert fall. Hittil har det fungert som normalt igjen. Jeg kan forresten nevne at det er noen år siden jeg kjøpte det, så det tilhører neppe det "nye opplaget" som du sier. Nå har jeg ikke sjekket hvor lenge garantien gjelder, men jeg vil tro at det blir en reklamasjonssak om det nå skulle ta kvelden for godt. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 skjønner at du avventer...kjedelig å sende 0.5 tonn i retur i posten, dessuten er det soppas rimelig at å kjøpe et nytt kan være veien å gå. det er også en mulighet å resette firmware på dette anlegget, husker ikke hvordan, men fikk i sin tid instruksjon av Netshop... ...for anlegget er virkelig bra til prisen, tross teknisk tull !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå