Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Problemer med kjøleskap


Anbefalte innlegg

Har et Siemens kjøleskap, innebygget, som jeg har litt problemer med.

Temperaturen ligger på rundt 17 grader inne i skapet, noe som er minst 10 grader for mye. Det ser ikke ut som om den har lyst til å synke heller.

 

Det som er veldig merkelig er at det er et tynt lite islag lengst inn i kjøleskapet, så jeg tror nok det kjøler ned, men det ser ut til å være noe feil med sirkulasjonen i skapet eller hva jeg skal si.. Men skjønnner det ikke helt.

 

Noen som har noen tips? Såvidt jeg kan se er det ikke noe som blir dekket heller. Kjøleskapet er ikke mer enn 3 år gammelt..

 

Edit: Den er stillt inn på 4 grader, men klarer altså ikke å kjøle nok.

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm, lurer på om du ikke er inne på noe der.... Akkurat flyttet inn i ny leilighet, og kjøleskapet fulgte med.. Men virker nesten som om det var et lite skap som sto over selve luftehullene til skapet, på toppen av det. Det lille skapet var fryktelig varmt ihvertfall.

 

Burde tenkt på det selv, men men.. Får skylde på at jeg har flyttet masse ting i løpet av 3 dager, i 30 graders varme :)

 

Skal få stå sånn til i morgen, så kommer jeg med en rapport da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er det normalt kaldt i frysedelen? Ca -18*C? På kombinerte kjøl/frys med én kompressor er det kun termostat i kjøledelen, og det som skjer på enkelte er at kanalene til kjøledelen går tett, slik at kun frysedelen funker. Da blir det varmt i kjøledelen og ca -40 i frys...

Lenke til kommentar

Er ca -28 i frysern, noe som er veldig kaldt ja..

Kan jo være noe der. Men nå skal det sies at jeg brukte denne "super"-knappen i kjøleskapet noen ganger, for å få kjølet ned kjøleskapet ekstra. Mulig det er derfor det er så sinnsykt kaldt der. Skal se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...