Gå til innhold

Ekstern harddisk - Bug med minnet?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har kjøpt en ekstern harddisk på 1TB, jeg setter den inn i PC'en og ser at det står 931 GB ledig..

Vanligvis er det litt mindre enn de annonseres med, men prosentmessig så er jo dette langt mer? Jeg mangler 70 GB.. Kan dette stemme, og burde jeg klage?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har en ekstern harddisk lite med minnet å gjøre ("bug med minnet?") Så vet. minneproblemer kan utelukkes. Men hvis du leser sticky under lagringsmedier (hvor tråden hører hjemme) kan du lese om hvordan harddiskers størrelse oppgis av produsent og operativssytem.

Lenke til kommentar
Nå har en ekstern harddisk lite med minnet å gjøre ("bug med minnet?") Så vet. minneproblemer kan utelukkes. Men hvis du leser sticky under lagringsmedier (hvor tråden hører hjemme) kan du lese om hvordan harddiskers størrelse oppgis av produsent og operativssytem.

Jeg skjønner faen ikke vitsen med å komme med en så max unødvendig kommentar, jeg må da bare faens beklage at jeg kanskje feilpostet litt, forstår den intense frustrasjonen din, virkelig.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner faen ikke vitsen med å komme med en så max unødvendig kommentar, jeg må da bare faens beklage at jeg kanskje feilpostet litt, forstår den intense frustrasjonen din, virkelig.

At jeg gir deg beskjed om hvor du skulle postet er naturlig. Dette fordi det er der du kan lese løsning på problemer med lagringsmedier, inklusive hvordan størrelse oppgis.

Lenke til kommentar

At jeg gir deg beskjed om hvor du skulle postet er naturlig. Dette fordi det er der du kan lese løsning på problemer med lagringsmedier, inklusive hvordan størrelse oppgis.

Greit, takk for hjelpen, syntes bare tonen din virket litt spydig, og evt. smiskende opp mot en moderatorstilling du sikkert ønsker.

Liker ikke at folk svarer til sin egen fordel på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...