Gjest småforvirret Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tenkte jeg skulle lufte litt tanker her..... kanskje noen gode råd Det har seg slik at jeg startet og ha sex med en gutt som bor i nærheten av meg. Har visst hvem han er en stund men har ikke kjent han noe særlig, men pga felles interesser så møtes vi titt og ofte allikevel. Det kommer fort frem at han (er 27 år) aldri har hatt sex, aldri har hatt forhold og aldri "sier han" har hatt følelser og kompisene bekrefter det samme. Vi har hatt sex 1,5 måneds tid, og jeg har gitt tydelig beskjed om at det er det jeg vil ha. Sex og hyggelig samvær hvis tiden tillater det. Problemet er at han er helt inkompetens på området svare på sms, snakke med damer. Han sender heller ikke noen selv, vet han er litt sånn til både gutter og jenter så det ender med at jeg må være den som spør... " komme opp for et knull?".. I forrige uke klarte han etter at vi hadde en avtale om at jeg skulle komme opp tirsdag eller onsdag og ikke svare når jeg spurte idag eller morgen, hva passer best?.. Ikke så vanskelig å svare på mener jeg... Fikk melding torsdag altså 72 timer etter at jeg virket litt mer gira enn han, er det så rart i når fyren aldri tar iniativ. Har spurt han om å gå ut og ta noen pils og prate litt, men virket dødsredd for det.. Kameraten sier han har fått følelser nå og derfor bakker ut, men det virker ikke sånn i mine øyne. Neste uke skal vi på en tur hvor vi skal sove på hotell i 2 netter, gjennom en felles interesse vi har... Bare lurer på er alt håp ute. Har veldig lyst til å få pratet med han om ting, men vet ikke hvor lurt det er... Jeg som sjelden trodde en gutt sa nei til litt uforpliktende sex.... Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Denne gutten er bare usikker på seg selv. Ettersom han har så lite erfaring med jenter er han sikkert usikker på både seg selv og i ditt nærver. Det eneste du kan gjøre er å tilbringe mer tid sammen med han slik at han etter hvert blir tryggere på seg selv sammen med deg. Hvis du vil ofre litt må du bare stå på og få han med ut, så blir det mer naturlig for han også. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det finnes jo gutter som faktisk er ute etter et forhold. Og ikke "fuck friend". Så kan jo hende at at det stemmer det som kompisene sier. At han begynner å få følelser for deg og er redd for at du bare skal avslå han helt. Derfor backer han kanskje litt ut. Gutt 27 år som aldri har hatt et forhold eller sex (før deg) kan fort ønske noe mer. Og føler seg bare brukt av deg. Spesielt hvis han vil noe mer og han vet at du ikke vil. Beste er nok å snakke med han. Spørre hva han egentlig vil. Men ikke vær alt for aggresiv. Det kan virke helt idiotisk. Eller så er det som phase sier at han rett og slett er usikker på seg selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå